نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه سال نو، در جایگاه پرمخاطب‌ترین رسانه ورزشی كشور، ورزش دغدغه اصلی ماست. هرچند با برنامه‌های توسعه‌ای دكتر سلطانی‌فر كه نوید اجرای آنها را داده، می‌توانیم بهترین سال ورزشی را برای سلامت، تقویت و تندرستی توده مردم پیش‌بینی كنیم.

در انتظار بهار ورزش ايران

با حضور دكتر سلطانیفر در بالاترین سكوی مسئولیت ورزش كشور و سوابق درخشانش در پستهای مختلف مملكتی، بیشك تحولات بسیاری را در این حوزه شاهد خواهیم بود. وزیر جدید میخواهد ورزش عمومی و همگانی، قهرمانی، سالمندان و افراد ناتوان را تقویت كند، ورزش بانوان و ورزشهای ملی، بومی و محلی را توسعه دهد، به حفظ و احیای ورزشهای سنتی، پهلوانی و زورخانهای بپردازد، فرصت برابری برای ورزشهای روستایی و عشایری فراهم آورد، از توان پیشكسوتان بهره بگیرد، به دنبال كشف و تربیت استعدادهای بیغش و ناب ورزشی باشد، با جریانات مخرب و فاسد ورزشی مبارزه كند و برنامهریزی مدونی برای حضور مؤثر و موفق در 3 رویداد بزرگ جام جهانی 2018 روسیه، بازیهای آسیایی 2018 اندونزی و المپیك 2020 توكیو داشته و مهمتر از همه، اینكه میخواهد تلاش مجدانهای برای كسب میزبانی جام ملتهای آسیا در سال 2023 داشته باشد. برای این كار، ورزش نیاز به حمایت اقتصادی دارد.

«اقتصاد در ورزش» برای پیشرفت ورزش یك اصل است و پرداختن به آن علاوه بر درآمدزایی، اشتغالزایی بسیاری دارد. «اقتصاد ورزش» در دنیا بسیار مورد توجه و گسترده است و وقت آن رسیده ما هم این مقوله را جدی بگیریم.

 

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی