نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای پرسپولیس همه چیز بد تمام شد! برای پرسپولیس همه چیز وارونه تمام شد!

1-قانون نانوشته اما به شدت نافذ «گل نزنی، گل میخوری» یك بار دیگر و این بار سر بزنگاه گریبان پرسپولیس را گرفت! برانكو و مردانش طعم تلخ گل نزدنهای بسیارشان را چشیدند! برانكو و مردانش، مزد بازی شلخته و پاداش فوتبال كمفشار- اصلاً باید بگوییم فوتبال بیفشار- خود را گرفتند!

آقای ایوانكوویچ و تیم انسجام از دست دادهاش كه میكوشید در هر قدم، نیمقدم از حریف عقب بماند، بازی بردهای را باخت! آقای ایوانكوویچ كه در مهمترین مسابقه روی فردیت و حركات «تكروانه» تیمش حسابی ناحسابی باز كرده بود؛ چوب انتخاب بدش را خورد و چوب اشتباه محاسباتش را.

2- پرسپولیس از محسن مسلمان چه توقعی داشت؟ مأموریت ویژه سروش رفیعی، چگونه در هماهنگی با بقیه تعریفپذیر میشد؟ پیكار اساسی و نبرد سرنوشتساز كامیابینیا و تاباتا، از كجا باید شروع میشد؟ مرد اول تیم الریان، در كدام «كمند حركتی» پرسپولیس نهاده باید گرفتار بازی دفاعی و تدابیر بازدارنده جناب برانكو میشد؟ آیا چنین راهكارهایی به كار گرفته شد؟ اگر آری، پس چرا جواب نداد؟ و اگر نه، پس چرا نه؟

چرا پرسپولیس، كاری كرد كه مهمترین سلاحهای انسانیاش را از دست داد؟ چرا پرسپولیس كاری كرد كه الریان، از خدا میخواست! مثلاً چرا پرسپولیس كاری كرد كه انگار، خط هافبك ندارد و چرا كاری كرد كه انگار در خط هافبك بدون سروش رفیعی و بدون محسن مسلمان بازی میكند! گویا كه نارنجكهای پرسپولیس چاشنی نداشتند! یعنی فاقد قدرت تخریب و انفجار بودند!

3- بازی تمام شد، پرسپولیس باخت! یا نه، بازی تازه آغاز شده! پرسپولیس باید شروع كند! برانكو هم تا به حال هرچه كرده و یا نكرده، مقدمهای است برای از این پس! جواز ورود! كلید حضور!

از پرسپولیس توقعی داریم در حد تكرار! از برانكو، انتظاری داریم در حد امكان! از سرخپوشان میخواهیم دست به كاری بزنند كه پیش از این هم انجامش دادهاند!

بازی با تراكتورسازی را به یاد دارید؟ همان را دوباره و چندباره تجدیدش كنید.

شهرآورد 84 را به خاطر دارید؟ دنبال همان فوتبال را برای اجرا و برای نمایش بگیرید! شك نكنید كه برنده خواهید شد! تردید نداشته باشید كه دیگر در آسیا نخواهید باخت!

یقین بدانید كه باختن به الریان، محصول احتیاط و محافظهكاری بیش از حد خودتان بود!

آقای برانكو! آقایان پرسپولیسی! مردم از شما برد میخواهند! مردم از شما بازی خوب میخواهند! مردم شما را تنها نمیگذارند! مردم به شما و به پیروزیهای شما عشق میورزند!

برای مردم بازی كنید! برای مردم برنده شوید! برای مردم صعود كنید! دل مردم، به شادی شما شاد است! دلشاد باشید!

بر سر شادی مردم، از رقابت با استقلال و مسابقه با منصوریان دست برندارید! فوتبال ایران، به این پیكار بیپایان محتاج است! كم نیاورید! كم نگذارید! الریان و بقیه را مغلوب كنید! این پیروزی وظیفه شماست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی