نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عباس جدیدی بی‌شك یكی از چهره‌های سال بود و هنوز هم می‌توان روزهایی را به خاطر آورد كه عكس مونتاژشده عباس جدیدی در دل هر اتفاقی دیده می‌شد.

جدیدی: اسكناس‌های عيدی پدرم را هيچ‌وقت خرج نكردم

خبرورزشی با جدیدی به همین بهانه در آستانه نوروز همكلام شد.

* از نظر شما چهره سال چه كسی بود؟

ورزشی اگر منظورتان باشد، كیمیا علیزاده كه اولین مدال بانوان ایرانی در المپیك را آورد و باعث شده بانوان ورزشكار انگیزه پیدا كنند... غیرورزشی هم مردم، مردم خیلی مناسبات را تغییر دادند.

* خود شما چهره سال نبودید؟

چرا من؟ من یك نوكر ساده هستم كه نوكری مردم را میكند.

* به هر حال بابت آن عكسها كه مونتاژ شد از شما بالای جنازه فیدل كاسترو و...

آن پرونده را ببندید. همان موقع هم گفتم اگر این شوخیها حال مردم را خوب میكند، من راضیام. من اصلاً كسی نیستم كه حلال كنم یا نكنم. از سویدای دل راضیام از شادی مردم. یك عده به نیت خراب كردن من به این شوخیها دامن زدند و نتیجه عكس گرفتند چون مردم نوكر خودشان را میشناسند.

*به نظر شما چهره سال كشتی چه كسی بود؟

جردن باروفس، حرفهایی كه علیه ترامپ زد عالی بود، چه قبل از سفر به ایران و چه بعد از آن...

* كارهایی كه انجام میدهد، نمایش نیست؟ اینكه سمت تماشاگر میرود و...

 به هیچوجه، این سبك كار اوست. جردن باروفس اگر این كارها را نكند، كشتیاش خراب میشود. او با تماشاچی بازی میكند و به كشتی خودش هیجان میدهد.

* شما هم موقع كشتی گرفتن این كار را میكردی؟

نه، سبك من فرق میكرد، تمركز من روی كشتی خودم بود. البته من هم در آمریكا خیلی طرفدار داشتم. با این كه اغلب آمریكاییها را میبردم، آمریكاییها دوستم داشتند. به خصوص بعد از این كه در تهران، داگلاس را بردم و عكس امام(ره) را دستش دادم. آن روز طوری با داگلاس روی سكو رفتار كردم كه آمریكاییها ببینند ما مردم ایران مهماننواز هستیم و مشكلمان با سیاستهای آمریكاست، نه با مردم این كشور...

* برای عید چه برنامهای دارید؟

تحویل سال در مشهد هستم، 18 سال است لحظه تحویل سال به عنوان خادم امام رضا(ع) در حرم حضور دارم و از وقتی به درجه خادمی امام هشتم رسیدم، در حرم دعاگوی مردم هستم. بعد هم شاید با خانواده رفتیم شمال.

* اولین عیدی را به چه كسی میدهید؟

به دختر بزرگم، بعد هم به دختر كوچكم... اسكناس 5 هزار تومانی از لای قرآن... بیشتر تبرك است تا عیدی.

* اولین عیدی را از چه كسی میگیرید؟

از پدرم... دستش خیلی خوب است، به قول خودش یك كارگر آفتابخورده است.

* پولش را خرج میكنید؟

به هیچوجه، از بچگی این كار را نكردم. آن موقع پدرم اسكناس دوتومانی عیدی میداد، بعد شد بیست تومانی و حالا شده 10 هزار تومانی... تمام این اسكناسها در آلبوم شخصیام است.

* به نظر شما در انتخابات سال جدید چه كسی رأی میآورد؟

آن كسی كه مردم دوستش دارند، چون مردم تصمیمگیرنده هستند. همه كاندیداها یكیاند، همه صفر این مردم هستند كه كنار آنها عدد قرار میدهند. ارزش نامزدهای هر انتخابات را مردم تعیین میكنند.

* یك پیام نوروزی هم بفرمایید تمام است...

خدا به سفره اقتصاد این مملكت بركت بدهد، آرزوی سلامتی دارم برای مردم و امیدوارم بتوانیم عاشقی را یاد بگیریم. یعنی برای مردم سلامت و بركت و عاطفه آرزو میكنم. برای خودم هم توفیق نوكری... پدرم همیشه میگوید اگر توانستی خوبی كنی و توقع نداشته باشی و مهمتر از همه اگر در قبال خوبی تو، دیگران بدی كردند، تاب بیاوری، به مقام نوكری میرسی... من دنبال این مقام هستم. اگر كسی را ناخواسته رنجاندم، معذرت میخواهم. حلال كند، من هم قول میدهم جبران كنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی