۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لطفاً تعجب نكنید! عكسی كه در این مطلب ملاحظه می‌كنید مربوط به چند روز پیش از بازی تلخ با الریان قطر است.

اين باخت را فراموش كنيد، عيدتان مبارك!

به گزارش خبرورزشی بازیكنان پرسپولیس در آستانه سال نو كنار سفره هفتسین خبرورزشی در ورزشگاه شهید كاظمی ایستاده، ژست گرفتند و عكس انداختند. سرخپوشان تهرانی كه چند برد پیاپی را تجربه كرده و حسابی خوشحال و سر كیف بودند، با خوشرویی كنار سفره هفتسین ایستادند و تك تك یا دوتا دوتا عكس انداختند.

شاگردان برانكو تبریك گفتند و بهترین آرزوها را برای مردم ایران زمین و پرسپولیسیها كردند و...

از آنجایی كه این عكسها برای آخرین شماره روزنامه خبرورزشی در سال 95 شكار شده بود، ما هم به ناچار دست نگه داشتیم تا امروز! دو روز پس از پایان بازی با الریان كه در عین شایستگی و لیاقت پرسپولیسیها، با برد تلخ قطریها همراه شد.

سروش رفیعی و حسین ماهینی كه به تازگی دوقلوهای پرسپولیس لقب گرفتهاند با هم عكس گرفتند و نوروز را به همه تبریك گفتند.

وحید امیری و علیرضا بیرانوند، دو ملیپوش لرستانی و بامعرفت پرسپولیس هم به اتفاق كنار سفره هفتسین ایستادند و همان طور كه مشاهده میكنید كمال كامیابینیا و محمد انصاری هم جداگانه عكس انداخته و تبریك گفتند.

شرایط آن روز این 6 بازیكن با دیروز كمی فرق میكرد و به همین خاطر دوباره با آنان تماس گرفتیم كه حرف جدیدتری از زیر زبانشان بیرون بكشیم.

جالب آن كه تقریباً حرف همه این 6 بازیكن پرسپولیس آن هم پس از شكست تلخ برابر الریان قطر یكی بود؛ «هواداران پرسپولیس، این باخت را فراموش كنید و مطمئن باشید سال 96 سال جامهای پی در پی پرسپولیس است. عیدتان مبارك!»

البته پرسپولیس تهران در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و به زعم اغلب كارشناسان بهترین فوتبال را در كشورمان به نمایش میگذارد. بنابراین با یك باخت آسیایی چیزی از ارزشهای شاگردان برانكو كم نمیشود كه در سال گذشته همكاری و تعامل خوبی با اغلب رسانهها از جمله خبرورزشی داشتند. عیدتان مبارك و ایام به كام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی