۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لئوناردو پادوانی در روزهای پایانی سال 1395 از اتفاقاتی كه امسال برایش رخ داد هم خوشحال بود و هم ناراحت.

پادوانی: به خاطر آسيا به رده دوم صعود می‌كنيم

به گزارش خبروزرشی البته به تعبیر خودش امسال مثل كتابی بود كه ابتدایش ناراحتكننده شروع میشود اما در انتها امیدواریهای زیادی به خوانندهاش میدهد.

* با گلی كه مقابل سایپا زدی بار دیگر به تركیب اصلی بازگشتی؟

درباره آن گل باید بگویم خیلی شب خوبی بود. البته قبل از بازی كه متوجه شدم در تركیب نیستم حالم گرفته شد و در طول بازی هم دائم فكرم درون زمین بود. وقتی هم كه سرمربی تیم گفت خودم را برای ورود به زمین گرم كنم انرژی زیادی داشتم.

* جایگیریات روی آن گل عالی بود.

این با تأكید كادر فنی بود كه به محض ارسالهای كرنر جلو بروم و بین مدافعان سایپا جایگیری كنم. آمده بودم كه گل بزنم. آنها 85 دقیقه روی بازیكنانی كه باید آنها را مهار میكردند دقت داشتند و از من غافل شدند. خیلی راحت روی كرنر زكیپور جلو كشیدم و گلم را زدم. ارسال دقیقی بود و من فقط سرم را روی توپ چرخاندم.

* موقعیتتان در جدول لیگ هم بهتر شد.

با تساوی تراكتور، برای رسیدن به جایگاه دومی خیلی امیدوارتر شدیم. ما در این هفتهها خیلی خوب نتیجه گرفتیم و فكر میكنم حقمان هم همین است كه از این هم بالاتر برویم.

* به پرسپولیس هم میرسید؟

شاید اگر بیشتر از 6 هفته تا پایان فصل زمان داشتم با قاطعیت میگفتم كه میرسم اما خب در این وضعیت با 12 امتیاز اختلاف این تا حدی غیرممكن است. كمااینكه پرسپولیس هم تیم خوبی است. اگر از طرف ما باشد ما بد كار نكردیم و حتی عالی بودیم. ما بازی رودررو را هم برنده شدیم و رفت و برگشت 4 امتیاز از پرسپولیس گرفتیم.

* خیلیها از حالا پرسپولیس را قهرمان لیگ میدانند! فكر میكنی این اتفاق بیفتد؟

احتمالش زیاد است اما اگر هم این اتفاق رخ بدهد ما میتوانیم با افتخار بگوییم كه از تیم قهرمان 4 امتیاز گرفتهایم و آنها هرگز نتوانستند ما را شكست بدهند و در عوض به ما باختند.

* برنامه خودتان چیست؟

كل بچهها تصمیم دارند برای ورود راحتتر به لیگ آسیایی فصل بعد هر طور شده نایب قهرمانی را بگیریم.

* سال بدی را در فوتبال ایران آغاز كردی اما به نظر میرسد خوب به پایان رسید؟

متأسفانه روزهای خوبی در سپاهان نداشتم. در واقع شرایط آنطور كه انتظار داشتم پیش نرفت و در نهایت از شرایطم راضی نبودم. تابستان امسال منصوریان با من حرف زد و گفت به استقلال بیایم. من هم كه دوست داشتم باز هم با منصوریان كار كنم و از طرفی استقلال را هم تیم بزرگی میدانستم. خیلی راحت تصمیمگیری كردم و پذیرفتم به این تیم بپیوندم. هر چند كه با استقلال هم استارت خوبی نداشتم.

* خودت یا تیم؟

هر دو. نه استقلال خوب كار كرده بود، نه من و دیگر مدافعان با هم هماهنگ بودیم تا اینكه در حد فاصل دو نیمفصل و در اردوهای تیم ملی خوب تمرین كردیم.

* تو و رابسون دور را از حسینی و مكویان گرفتهاید.

این نظر كادر فنی است. مجید و هرایر هم مدافعان خوبی هستند. دیدید كه در همین بازی سایپا، حسینی فیكس شد و من روی نیمكت بودم. به نظرم هركس در تمرینات بهتر كار كند بازی هم میكند.

* بازی با لوكوموتیو چطور بود؟

مسابقه سنگینی بود. ما روی بحث هماهنگی خط دفاع خیلی فكر كرده بودیم ولی باز هم در یكی، دو صحنه نزدیك بود خطرهایی روی دروازه به وجود بیاید كه شانس با ما یار بود.

* برای بازی برگشت چه برنامهای دارید؟

قطعاً در تاشكند بازی سنگینی انتظارمان را میكشد ولی ما با هدف صعود از گروه با صدرنشینی به ازبكستان خواهیم رفت.

* سال 95 را چطور توصیف میكنی؟

برای من مثل یك كتاب جذاب و خواندنی بود كه اولش ناراحتكننده بود امان از نیمه آن به بعد جالب و پرهیجان شد و آخرش كه مسابقات این اواخر باشد به شدت جذاب و خواندنی شد. امیدوارم این روند در سال بعد هم ادامه پیدا كند تا به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا هم برسیم.

* حرف باقیمانده؟

سال جدید را به همه همتیمیهایم و ایرانیها تبریك میگویم و امیدوارم سال خوبی را آغاز كنند. یك تبریك ویژه هم برای طرفداران تیم استقلال دارم و آرزو میكنم در ادامه مسابقات هم بتوانم برای تیم محبوبشان مفید باشم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی