۰
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسپانسر واسطه‌ای که قرار بود به حساب بازیکنان استقلال پول واریز کند، به یک‌باره از دسترس خارج شده و همین مسئله استقلالی‌‌ها را به دردسر انداخته است.

اسپانسر مورد نظر غیبش زده!

قرار بود طبق گفته رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ، 10 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود، اما این اتفاق نیفتاد تا بار دیگر بازیکنان دست به اعتصاب زده و تمرین امروز (پنجشنبه) را تحریم کنند.

دلیل اینکه چرا به حساب بازیکنان پولی واریز نشده هم در نوع خودش جالب است. استقلال از طریق اسپانسری که کارش واسطه است، با دو شرکت برای کار اسپانسرینگ به توافق رسیده بود و امسال بیشتر هزینه باشگاه هم از پول این اسپانسرها تأمین شد. به واسطه اعتصاب هفتههای گذشته بازیکنان و نارضایتی آنها، افتخاری از طریق اسپانسر واسطه توانست موافقت یکی از اسپانسرها را برای دریافت مبلغی بگیرد.

اسپانسر مورد نظر پول را به حساب اسپانسر واسطه واریز کرد و در حالی که قرار بود اسپانسر واسط پولها را به حساب بازیکنان واریز کند، به یکباره از دسترس خارج شد. افتخاری به همراه نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال بارها با این شخصی که واسطه بوده، تماس میگیرند، اما او را پیدا نمیکنند. همین مسئله باعث تعجب افتخاری و عبداللهی شده که چطور به یکباره اسپانسر ناپدیده شده است.

 

عبداللهی درباره این موضوع گفت: هر کاری میکنیم این اسپانسر پیدا نمیشود و  نمیدانیم چه اتفاقی افتاده که خبری از او نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی