۰
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو تیم قدرتمند اسپانیا احتمال دارد در مرحله بعدی لیگ قهرمانان با یکدیگر مصاف بدهند.

بارسا و رئال در لیگ قهرمانان برخورد می‌کنند؟

با مشخص شدن 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، همه چیز برای قرعهکشی بازیهای دومین مرحله حذفی این رقابتها مهیاست، اتفاقی که ظهر فردا در شهر نیون رخ خواهد داد.

برای چهارمین بار متوالی تیمهای فوتبال بارسلونا، اتلتیکومادرید و رئال مادرید هر سه با هم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کردهاند که و با توجه به برداشته شدن محدودیت جغرافیایی در قرعهکشی، احتمال برگزاری یک بازی تمام اسپانیایی در این مرحله وجود دارد. این در حالی است که هر یک از این سه تیم ممکن است رقبای دیگری مانند بایرن مونیخ، موناکو، یوونتوس، بورسیا دورتموند و لسترسیتی داشته باشند.

در هر یک از سه فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم اسپانیایی در مرحله یک چهارم نهایی با هم روبهرو شوند که این اتفاق ممکن است در این فصل هم رخ دهد. با توجه به حضور سه تیم از لالیگا احتمال برگزار یک بازی تمام اسپانیایی 42.86 درصد است و احتمال عدم رویارویی دو تیم اسپانیایی 57.14 درصد است.

با توجه به اینکه بوندسلیگا و لالیگا بیشترین تعداد نماینده را در این مرحله دارند (به ترتیب 2 و 3 تیم)، روبهرو شدن یک تیم آلمانی و یک تیم اسپانیایی محتملترین اتفاق است و شانس رخ دادن آن 68.57 درصد است و احتمال اینکه سه تیم اسپانیایی با یوونتوس، موناکو و لسترسیتی روبهرو شند 42.86 درصد است. به همین شکل احتمال برگزاری دو بازی که در آن یک تیم اسپانیایی برابر یک تیم آلمانی قرار بگیرد 17.14 درصد است.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی