۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریگ شکسپیر سرمربی جدید لسترسیتی با بردن تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان معجزه کرد.

معجزه شكسپير

به گزارش روزنامه خبرورزشی، تاريخسازيهاي لستر، اين بار در ليگ قهرمانان اروپا شكل ميگيرد و البته با هدايت مردي به نام كريگ شكسپير. بعد از شكست 2 بر يك در بازي رفت، روباهها با گلهاي وس مورگان و مارك آلبرايتون، سويا را شكست دادند و به جشن صعود به مرحله يك چهارم نهايي راه پيدا كردند. شكسپير و تيمش از حالا منتظر چالش جديد هستند.

 

استراحت دبي

در حالي كه تيمهاي انگليسي همواره بدون تعطيلات زمستاني كار خود را ادامه ميدهند، لستر از فرصت به دست آمده بازيهاي جامحذفي استفاده كرد و چند روزي به دبي سفر كرد. سفري كه در آن خيلي خبري از فوتبال نبود و با چندين جلسه تمرين در سالن خاتمه يافت. اين ريكاوري 10 روزه باعث شد لستريها انرژي تازهاي براي ادامه رقابتها بگيرند و نتيجه آن را نيز خيلي زود دريافت كنند.

 

پايان سويا

بعد از سه قهرماني متوالي در ليگ اروپا، سويا در ليگ قهرمانان به مرحله يك هشتم نهايي رسيد تا ماجراجويياش ادامه پيدا كند. لستر با توجه به شرايطي كه در اين فصل داشت در ظاهر حريفي نبود كه بخواهد براي سويا دردسرساز شود. پيروزي در بازي رفت، اسپانياييها را در صعودشان به مرحله بعد مطمئنتر كرد اما داستان اروپايي سويا سهشنبه شب در ورزشگاه كينگپاور به اتمام رسيد تا همه چيز براي اين تيم از نو شروع شود.

 

معجزه شكسپير

انتخاب شكسپير به عنوان سرمربي لستر تا پايان فصل عاقلانهترين تصميم ممكن بود. شكسپير حتي موقع گرم كردن بازيكنانش پيش از شروع مسابقه هم در زمين حضور داشت تا نشان دهد ذاتاً يك دستيار است. اين چهارمين بازي بود كه شكسپير، لستر را هدايت ميكرد. مسابقهاي كه پيروزي در آن، لستر را دوباره در مسير تاريخسازي قرار داد. تاريخي كه اين بار نه به دست رانيري، بلكه توسط آقاي شكسپير رقم خورد.

 

اشمايكل پسر

اشمايكل پسر سهشنبه شب خاطره نمايش پدر در سال 1999 و بازي با يوونتوس را زنده كرد. كسپر مقابل سويا واكنشهاي مهمي داشت كه همه در صعود لستر تأثيرگذار بود. اگر او در دقيقه 4 مانع فروپاشي دروازه تيمش نميشد به احتمال فراوان سرنوشت تيم صعودكننده تغيير ميكرد اما بدون ترديد بهترين سكانس مسابقه اخراج سمير نصري و درگيري با جيمي واردي نبود بلكه در دقيقه 80 توسط اشمايكل رقم خورد. جايي كه پنالتي استون انزوزي را مهار كرد تا به قهرمان كينگپاور تبديل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی