۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم روستوف روسیه در حضور۶۲ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی‌اش برابر منچستر یونایتد شکست خورد تا خداحافظی عزت‌مندانه‌ای با اولین حضور تاریخی‌اش در رقابت‌های باشگاهی اروپا داشته باشد.

پایان تاریخی روستوف در اولدترافورد/ بازی ۶۲دقیقه‌ای سردار+تصاویر

به گزارش خبر ورزشی، بامداد امروز (جمعه) تیمهای منچستر یونایتد و روستوف روسیه در بازی برگشت مرحله یکهشتم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه اولدترافورد رو در روی هم قرار گرفتند که شاگردان مورینیوی پرتغالی با نتیجه یک بر صفر روستوف را شکست دادند.
ماتا در دقیقه ۷۰ روی پاس زلاتان ابراهیموویچ گل پیروزیبخش منچستر یونایتد را به ثمر رساند تا این تیم در مجموع با نتیجه ۲ بر یک به مرحله یکهشتم نهایی لیگ اروپا راه یابد. بازی رفت این ۲ تیم در روسیه با تساوی یک – یک خاتمه یافته بود.
سردار آزمون، ملیپوش ایرانی که از ابتدا در ترکیب اصلی تیم روستوف به میدان رفته بود در دقیقه ۶۲ بازی جای خود را به الکساندر بوخاروف، مهاجم ۳۲ ساله داد. آزمون پس از این بازی مهیای سفر به تهران و شرکت در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان جهت دیدارهای دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه A  آسیا میشود.
تیم روستوف که اولین حضورش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را تجربه میکرد پس از حذف کردن تیمهای اندرلشت بلژیک و آژاکس آمستردام به دور گروهی این رقابتها راه یافت. یاران آزمون در این مرحله نیز با کسب نتایج قابل قبول از جمله شکست بایرن مونیخ و آژاکس آمستردام و قرار گرفتن در رده سوم جدول ردهبندی توانستند ادامه حضور خود را در لیگ اروپا دنبال کنند.
 
روستوفیها در مرحله یکشانزدهم لیگ اروپا ابتدا اسپارتاپراگ جمهوری چک را از پیشرو برداشتند اما در مصاف با تیم قدرتمند منچستر یونایتد شکست خوردند تا اولین دوره حضور تاریخی این تیم شگفتیساز روس در رقابتهای باشگاهی اروپا با خداحافظی عزتمندانهای همراه باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی