۰
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایوان دانیلیانتس، سرمربی تیم روستوف روسیه گفت: یک بازی تاریخی دیگر در اروپا برابر منچستر یونایتد به عنوان یکی از بهترین تیم‌های جهان انجام دادیم.

سرمربی روستوف: مقابل منچستر تاریخی بازی کردیم

به گزارش خبر ورزشی، سرمربی یاران سردار آزمون در نشست خبری بامداد امروز (جمعه) پس از بازی برابر منچستر یونایتد در مرحله یکهشتم نهایی لیگ اروپا که با برتری یک بر صفر تیم انگلیسی پایان یافت، گفت: یک بازی تاریخی دیگر را برابر یکی از بهترین تیمهای جهان برگزار کردیم. روستوف هم در طول بازی همانند منچستر یونایتد فرصتهایی را ایجاد کرد. از تمامی هواداران روستوف به خاطر همراهی و حمایت از ما در طول این فصل سخت قدردانی میکنم.
دانیلیاتس درباره این که آیا از بابت شکست برابر منچستر یونایتد به خاطر یک اشتباه تاسف نمیخورد، گفت: بیش از هر چیز احساس مثبت و قدردانی از تمامی اعضای تیم روستوف و هواداران داریم. ما حریف قدرتمندی برای منچستر یونایتد بودیم و هواداران رضایت خود را از ما پس از بازی ابراز کردند.
تیم روستوف بامداد امروز در حضور ۶۲ دقیقهای سردار آزمون شکست یک بر صفر برابر منچستر یونایتد را پذیرا شد تا اولین حضور تاریخی این در فوتبال باشگاهی اروپا با خاطرههای خوشی پایان یابد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی