نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرینات تیم ملی برای بازی با قطر و چین در حالی زیر نظر کی روش شکل جدی به خود گرفته که دستیاران ایرانی در این تمرینات حضور ندارند!

از نمازی تا نکونام، توهین کی روش به دستیاران ایرانی

به گزارش خبر ورزشی، کی روش بعد از بازگشت از اردوی دبی خطاب به مهدی تاج اعلام کرد دیگر به دستیاران ایرانی اش نیاز ندارد. وقتی این خبر از سوی رسانه ها اعلام شد فدراسیون فوتبال به سرعت برق و باد این خبر را تکذیب کرد و اعلام داشت دستیاران ایرانی تیم  ملی اخراج نشده اند! و در اولین اردوی پیش روی تیم ملی حاضر خواهند بود. اما امروز تمرینات تیم ملی آغاز شده و خبری از دستیاران ایرانی نیست. 
به نظر می رسد گناه جواد نکونام – مارکار آقاجانیان و ... این بوده که در اردوی دبی حاضر نشدند به همراه پرسپولیسی ها به تهران برگردند! هر چند ماندن آنها در دربی و عدم حضور در تمرینات تیم ملی خواسته فدراسیون فوتبال از دستیاران ایرانی کی روش بوده. چرا که اگر آنها همانند پرسپولیسی ها به تهران برمی گشتند چه بسا فضای فوتبال متنشج تر از این می شد. 
اعلام کی روش مبنی بر عدم نیاز به دستیاران ایرانی اش توهین به مربیان ایرانی است! کی روش پیش تر هم نشان داد از توهین به مربیان ایرانی هیچ ابایی ندارد. وقتی امید نمازی به خاطر بهبود شرایط فنی و مالی اش و هم چنین رفع مشکلات شخصی مجبور شد به آمریکا برگردد کی روش گفت کار امید نمازی در تیم ملی را عباس آقا هم می تواند انجام دهد. عباس آقا تدارکات تیم ملی است. 
البته که کار و شخصیت عباس آقا قابل احترام است اما مقایسه کار تدارکات و مربی اصلا درست نیست و کی روش با این کار می خواسته ارزش کار امید نمازی را در تیم ملی پایین بیاورد. در حالی که الان امید نمازی به همراه تیم زیر 20 سال آمریکا به جام جهانی صعود کرده و سرمربی تیم زیر 18 ساله های آمریکا هم هست. 
مارکار آقاجانیان سال های سال بازیکن تیم پاس و تیم ملی بوده. جواد نکونام هم نیاز به معرفی ندارد. رفتار کی روش با این دو مربی و دیگر دستیاران ایرانی با هیچ بهانه ای قابل توجیه نیست. اگر حضور این مربیان در کادر فنی تیم ملی ضرروی نبود چطور کی روش سال های سال است که با آنها کار می کند؟ نمی توانیم بپذیریم کی روش نیازی به آنها نداشته و به اجبار فدراسیون فوتبال آنها را پذیرفته بود!
بی احترامی کی روش به دستیاران ایرانی، با سکوت فدراسیون فوتبال مواجه شده و گویی فدراسیون فوتبال همین که کی روش دست از لجبازی با پرسپولیسی ها برداشته و آنها را به تیم ملی دعوت کرده کافی است! حال اگر در این بین به دستیاران ایرانی توهین می شود مهم نیست. صد البته فقط برای فدراسیون فوتبال نتیجه مهم است و کانون مربیان فوتبال ایران هم هیچ واکنشی به این خبر تلخ نشان نداده است. آنها هم فقط دلخوش به جلسات سالیانه اند و اینکه هر از گاهی اعضای هیات مدیره کانون و بهترین مربیان فصل را برگزینند. 
این برای اولین بار نیست که کی روش دست به رفتار توهین آمیز می زند و فدراسیون فوتبال مهدی تاج نشان داده دقیقا عین فدراسیون فوتبال علی کفاشیان قدرت مدیریت کی روش را ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی