نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی صحبت از حضور کرانچار در تیم سپاهان به جای عبدالله ویسی می شود که باشگاه سپاهان برکناری این مربی را تکذیب کرده است.

کرانچار و مشکل اخلاقی!

در حالی صحبت از حضور کرانچار در تیم سپاهان به جای عبدالله ویسی می شود که باشگاه سپاهان برکناری این مربی را تکذیب کرده است. 
به گزارش خبر ورزشی، البته این باشگاه به مشکل جسمانی ویسی اشاره کرده و گفته تا شنبه در این خصوص تصمیم گیری می شود. هر چند ویسی چندان بی میل به جدایی از سپاهان نیست به خصوص که هواداران دو آتیشه سپاهان به دلیل اینکه تیم در لیگ برتر و جام حذفی شانس قهرمانی را از دست داده عرصه را بر این مربی تنگ کرده اند.
صحبت از حضور کرانچار در تیم سپاهان است. مربی کروات که پیش تر هم مربی سپاهان بود و این فصل هدایت تیم دینامو زگراب را در لیگ کرواسی را به همراه داشت اما در میانه های راه جای خود را به مربی جدید داد. 
آخرین بار حبیب کاشانی قصد داشت کرانچار را مربی تیم ملی امید کند که کمیته تعیین وضعیت مربیان خارجی در وزارت ورزش و جوانان به وی اجازه حضور در این تیم را نداد و دلیل را مشکلات اخلاقی اعلام کردند! این در حالی است که کرانچار پیش از حضور در تیم ملی امید سال های سال مربی سپاهان بود و حتی در پرسپولیس هم مربیگری کرده بود. مشخص نشد که چگونه به یکباره کرانچار منشوری شد تا محمد خاکپور با کمک محمد مایلی کهن هدایت تیم ملی امید را برعهده بگیرد و در نهایت هم از صعود به المپیک باز مانند. 
باید منتظر ماند و دید که آیا این بار هم مانع از حضور کرانچار در تیم سپاهان می شوند یا اینکه حساسیت ها روی تیم های باشگاهی زیاد نیست. هر چند همان طور که اشاره شد فعلا باشگاه سپاهان اخراج ویسی را تکذیب کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی