نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزهای پایانی سال، دغدغه انتخاب بهترین ها بین اهالی فوتبال همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرورزشی، در سالی که پشت سر گذاشتیم و به روزهای آخر آن نزدیک شدیم، مسائل زیادی در فوتبال وجود داشت که تلاش رسانه ها، پرداختن کامل به آن بود اما یکی از این موضوعات، درخشش لژیونرهای ایران در لیگ های مختلف بود. 
ایران بار دیگر توانست قدرت خود در انتقال بازیکن به لیگ های اروپایی را نشان دهد و بازیکنان ما در این لیگ ها، عملکرد بسیار خوبی داشتند اما چه کسی می تواند عنوان بهترین لژیونر سال 1395 را به دست بیاورد؟ سردار آزمون که به غیر از گل های مهم در تیم ملی یا لیگ روسیه، در لیگ قهرمانان اروپا نیز گلزنی کرد؛ حتی دروازه اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ را گشود یا علیرضا جهانبخش که به لحاظ فوتبالی، هیچ کم و کسری نداشت. او که برای آلکمار، زیباترین گل ها را به ارمغان آورد و در تیم ملی نیز کاملا موفق بود. شاید شما رضا قوچان نژاد را انتخاب کنید. رضا حالا در آستانه بزرگ ترین اتفاق ممکن برای لژیونرهای ایرانی در تاریخ فوتبال مملکت مان قرار دارد؛ اگر آقای گل لیگ هلند شود، برای اولین بار است که یک ایرانی در لیگی اروپایی، آقای گل می شود. 
جدا از سوشا مکانی یا علیرضا حقیقی، اشکان دژاگه و حتی احسان حاج صفی و علی کریمی، بازیکنانی چون کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی، سعید عزت اللهی، میلاد محمدی و... همه شان سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و این موضوع سبب شده انتخاب بهترین لژیونر سال بسیار دشوار شود. راستی به نظر شما، از میان نام هایی که گفتیم، کدام یک می توانند بهترین لژیونر ایران باشند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی