۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز پدر باعث شده تا پدران فوتبالیست خوشتیپ را معرفی کنیم.

ژابی، ايكر، پيكه‌؛ خوش‌تيپ‌ترين پدران اسپانيایی

به گزارش خبرورزشی، به بهانه نزديك شدن به روز پدر در اسپانيا، يكي از معتبرترين سايتهاي فروش آنلاين لباس در اروپا كه تخصصش در زمينه مد است، از اسپانياييها پرسيده كه از بين پدران سلبريتي كدام يك را بيشتر ميپسندند (از نظر ظاهر و لباس پوشيدن). و اين نتيجه اين نظرسنجي است:

1- ژابي آلونسو

يك فرد باكلاس. 17/75 درصد از اسپانياييها او را خوشتيپترين پدر سلبريتي كشورشان ميدانند. خوشتيپي او ذاتي است. ژابي آلونسو يكي از جذابترين مردان قرن 21 لااقل در اسپانيا به حساب ميآيد و هرجا كه ميرود، چه در اسپانيا و چه حالا در مونيخ، فرد خوشاستيلي محسوب ميشود و در كنارش پدر ايدهآلي هم براي سه فرزندش؛ يان، آنه و اما است.

2- ايكر كاسياس

 16/74 درصد از شركتكنندگان در اين نظرسنجي به ايكر كاسياس رأي دادند و سنگربان اسپانيايي در اين رأيگيري فاصله كمي با آلونسو دارد. تيپ ساده و راحت و معمولاً اسپورت كاسياس طرفدارهاي زيادي دارد. خيلي از جوانان نسل جديد در اسپانيا، از نحوه لباس پوشيدن كاسياس تقليد ميكنند و ترجيح ميدهند لباسهاي راحت و اسپورت را در زندگي روزمره به تن كنند. لوكاس و مارتين، دو پسر كاسياس هم سعي دارند در مسير پدر خوشتيپشان قدم بردارند.

3- داويد بوستامانته

خواننده اسپانيايي، در اين نظرسنجي نفر سوم شده. او هميشه مدرن و در عين حال ريسكي لباس ميپوشد و 15/28 درصد آراي اسپانياييها را كسب كرده. در تيپ و نحوه لباس پوشيدن او، جزئيات بيش از هر چيز ديگري مورد توجه قرار ميگيرد.

4- جرارد پيكه

 بار ديگر يك چهره ورزشي. جرارد پيكه 14/38 درصد آرا را به خود اختصاص داده. او هر بار با تيپ متفاوتي در رختكن بارسا ديده ميشود و با توجه به جايي كه ميرود، با دقت خاصي لباسهايش را انتخاب ميكند. او معمولاً پسرانش ميلان و ساشا را هم براي تماشاي بازيهاي بارسا به ورزشگاه ميبرد و هميشه پسرانش هم لباسهاي متفاوت وجالبي به تن ميكنند.

7- كارلس پويول

نفر هفتم در اين ليست هم يك چهره فوتبالي است. كارلس پويول مدافع سابق بارسا كه به تازگي براي دومين بار پدر شده، 5/72 درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی