۰
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ممفیس دپای هم معتقد است در منچستریونایتد بازیکن خوبی نبوده و مورینیو تقصیری در جدایی او ندارد.

دپای: مورینیو عامل جدایی من نبود

ورود ژوزه مورینیو به منچستریونایتد برای برخی از بازیکنان این تیم از جمله ممفیس دپای چندان خوشایند نبود چرا که این مرد پرتغالی به او برای بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ اعتماد نمیکرد و این هافبک هلندی عملاً به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد.

دپای اما منتظر نماند تا نظر مورینیو نسبت به او تغییر کند و ماه ژانویه امسال منچستر را به مقصد لیون ترک کرد و در این تیم هم سیری صعودی را در پیش گرفته و این اواخر با زدن یک گل زیبا از میانه میدان نامش را بر سر زبانها انداخت.

دپای 23 ساله که سال 2015 زمان مربیگری لوئی فانخال به شیاطین سرخ پیوست، گفت: «ترک منچستریونایتد؟ کار پیچیدهای نبود. من جوانم و باید بازی کنم. زمانی که به آخرین بازی 90 دقیقهایام در منچستریونایتد پیش از پیوستن به لیون فکر میکنم، میبینم که یکسال پیش بوده است. این باور نکردنی است. با این حال من کینهای از مورینیو ندارم. من در تمرینات کاری که میبایست را انجام میدادم. البته من تصمیمات مورینیو را درک نمیکردم اما به هر حال او سرمربی تیم بود.»

دپای افزود: «من باید تصمیمات مورینیو را میپذیرفتم. فکر میکنم که من برای او به اندازه کافی خوب نبودم. اما مشکلی نیست. اینجا دارم کیفیت بازی و تواناییهایم را نشان میدهم. من دوباره به اوج بازخواهم گشت و آن موقع باید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی