۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسایی‌ها باز هم علیه داوری‌ها موضع گرفتند و قضاوت‌ها را به سود رئالی‌ها دانستند.

داوری‌ها به نفع رئال است، حقيقت را بگوييد!

به گزارش خبرورزشی، با وجودي كه سرمربيان و بازيكنان رئالمادريد و بارسلونا در گفتوگو با رسانهها اين موضوع را تكذيب ميكنند اما واقعيت اين است كه بازيكنان و اعضاي كادر فني هر يك از دو تيم، با دقت فراواني اوضاع رقيب ديرينه را زير نظر دارند و شرايط و بازيهاي تيم ديگر را با نكتهبيني زيادي، بررسي ميكنند. اگر اوضاع تيم حريف خوب باشد، اعضاي تيم ديگر چندان راضي و خوشحال نخواهند بود. هر دو تيم نحوه رفتار و برخورد داوران و رسانهها با تيم خودشان و تيم حريف را با يكديگر مقايسه ميكنند.

در مورد اين موضوع آخر دلخوري زيادي در رختكن بارساييها ايجاد شده و بازيكنان و اعضاي باشگاه كاتالان حس ميكنند كه رسانههاي خبري با آنها برخورد متفاوتي در مورد مسئله داوريها دارند. به عنوان مثال، آنها هفته گذشته را به ياد ميآورند كه موفق شدند تا با كسب يك برد تاريخي مقابل پاريسنژرمن و جبران باخت 4 بر صفر در بازي رفت، به دور بعدي ليگ قهرمانان اروپا صعود كنند. بعد از اين برد تاريخي 6 بر يك بود كه بسياري از رسانهها فقط نوشتند كه بارساييها اين صعود را مديون داور آلماني بازي هستند و داور را عامل اصلي برد بارسا وجبران باخت بازي رفت معرفي كردند.

اين در حالي است كه بازيكنان بارسلونا نميتوانند درك كنند كه دليل چنين رفتارها و انتشار حجم فراواني گزارش در اين رابطه چيست. آنها در عين حال بر اين باورند كه تيمي كه بيش از ساير تيمها از لطف و محبتهاي داوران بهره ميبرد، رئالمادريد است و معتقدند الطاف داوران به رئاليها به ندرت بازخورد گستردهاي در رسانهها مييابد و مورد توجه قرار ميگيرد.

بارساييها معتقدند كه در اين نبرد، از قبل باخته به حساب ميآيند و چندان چشم اميدي به تغيير اوضاع ندارند و به همين خاطر هم اعتراضات و دلخوريها، حتي به صورت دروني و خصوصي هم نسبت به قبل كاهش چشمگيري يافته.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی