نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دلیل اخراج مربیان ایرانی از سوی کی روش مشخص شد.

مصاحبه نکردن علیه برانکو، دلیل اخراج مربیان ایرانی!

به گزارش خبر ورزشی، بعد از حضور تیم ملی در دبی و لغو بازی دوستانه این تیم، برانکو علیه کی روش مصاحبه کرد و از ضرورت برگزاری این اردو سوال کرد در حالی که بازی تیم ملی لغو شده بود. مصاحبه برانکو چنان کی روش را برافروخته کرد که بلافاصله پرسپولیسی ها را به تهران برگرداند و مدام در فیس بوکش علیه برانکو صحبت کرد. کی روش که ذاتا مربی لجبازی است و در دعوا کم نمی آورد از دستیاران ایرانی اش هم خواست که علیه برانکو مصاحبه کنند اما آنها این کار را نکردند و حال دور از ماندن از تیم ملی تاوانی است که پس می دهند. 
بعد از اینکه مربیان ایرانی کادر فنی تیم ملی حاضر به مصاحبه علیه برانکو نشدند که طبیعتا تصمیم درستی بود کی روش در بازگشت به تهران خطاب به مهدی تاج اعلام کرد به دستیاران ایرانی اش نیازی ندارد! البته کی روش در اردوی دبی از آنها می خواهد که به تهران باز گردند که مربیان ایرانی قبول نمی کنند و در شرایطی در دبی ماندند که اجازه حضور در تمرین تیم ملی را نداشتند!
فدراسیون فوتبال به خصوص مهدی تاج در هفته های اخیر خیلی تلاش کرد که کی روش را متقاعد کند از اجرای این تصمیم صرف نظر کرد اما مرغ کی روش این بار هم یک پا دارد و فدراسیون فوتبال نمی تواند بیش از این به کی روش فشار وارد کند چون طبق توافق صورت گرفته در قرارداد تعیین تمام دستیاران کی روش برعهده خودش است و اگر فدراسیون فوتبال بخواهد بیش از این به او فشار وارد کند دخالت در امور سرمربی خواهد بود و کی روش می تواند به همین بهانه درخواست لغو قرارداد خود را دهد. 
مربیان ایرانی قربانی دعوای مریبان خارجی شدند! خیلی جالب است که برانکو در یکی دو هفته اخیر یکی دو مصاحبه در حمایت از تیم ملی داشته و کی روش هم می رود بازی پرسپولیس را نگاه می کند و همه پرسپولیسی ها را به اردوی تیم ملی فرا می خواند و در این بین تنها کسی که قربانی می شود مربیان ایرانی هستند. 
علی کریمی در جهت حمایت از مربیان ایرانی پیامی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد و گفت من اگر بودم کاپلو هم بود دیگر برنمی گشتم. 
آیا کی روش دوباره دستور به حضور دستیاران ایرانی اش در تمرین تیم ملی را خواهد داد؟ آیا دستیاران ایرانی با این برخوردی که با آنها شده راضی به حضور دوباره در تمرین تیم ملی خواهند شد؟ آینده پاسخ این سوالات را روشن خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی