نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی یکی از معدود کسانی بوده که در روزهای اخیر نسبت به خبر اخراج مربیان ایرانی از کادر فنی تیم ملی واکنش نشان داد!

کریمی: آقای نکونام به تیم ملی برنگرد!

به گزارش خبر ورزشی، این در حالی است که جواد نکونام و مارکار آقاجانیان هیچ مصاحبه ای در این زمینه نکردند و به نظر می رسد بی میل نیستند که دوباره به اردوی تیم ملی برگردند! آنها منتظر اقدامات اساسی از سوی مهدی تاج هستند تا شاید زمینه بازگشت حضور دوباره اشان در تیم ملی فراهم شود. هر چند مهدی تاج دیروز گفت استفاده کی روش از مربیان ایرانی یک ضرورت نیست و در قرارداد قید نشده و اگر در گذشته از دستیاران ایرانی استفاده می شده یک تفاهم دوجانبه بوده است که می تواند ادامه نداشته باشد. 
شاید هم نکونام و مارکار نیت صحبت و دفاع از خود را داشته باشند اما در این برهه از زمان که تیم ملی درگیر بازی با قطر و چین است ترجیح می دهند تا صحبتی نکنند و حاشیه برای تیم ملی ایجاد نشود و شاید هم آنها حرف های خود را بعد از صعود به جام جهانی بزنند. 
در روزهای گذشته همان طور که گزارش آن منتشر شد علی کریمی  در کانال تلگرامی خود به این نکته اشاره کرد که اگر او جای مربیان ایرانی بود و کی روش کاپلو بود به تیم ملی بر نمی گشت. او به واقع با بارگزاری این پیان خطاب به جواد نکونام و هم چنین مارکار آقاجانیان پیام داد که دیگر تحت هیچ شرایطی و هر اتفاقی رخ داد به تیم ملی برنگردید. 
البته علی کریمی دست بردار نیست. او در صحفه اینستای خود هم پیام جدیدی را منتشر کرده است. او نوشته سعی کردند ما را دفن کنند اما غافل از اینکه ما یک بذر بودیم. این گفته چه گوارا است. سیاستمدار آرزانتینی. 
او هم چنین در پایین پست خود کامنت گذاشته :« گرگ هميشه گرگ می زايد و گوسفند هميشه گوسفند!! اين تنها انسان است كه گاهی گرگ می زايد و گاهی گوسفند!»
باید منتظر ماند و دید که آیا دستیاران ایرانی گوش به حرف علی کریمی می دهند یا دوباره در اردوی تیم ملی حاضر می شوند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی