۰
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران در حالی محیای بازی با قطر می شود که تا کنون 21 بار به مصاف این تیم رفته که حاصل آن 13 برد، 5 تساوی، سه باخت و به ثمر رسیدن 34 گل و دریافت 15 گل است.

کی روش بر خلاف برانکو، پیروزی به جای شکست

تیم ملی در راه رسیدن به روسیه 10 امتیاز کسب کرده و رقیب ثروتمندش 5 امتیاز.
به گزارش خبر ورزشی، سرمربی تیم ملی ایران برای آشنایی با جو ورزشگاه جاسم بن حمد و شاکله تیم حریف بازی الریان -پرسپولیس را به دقت نکته برداری کرده است تا شاید مثل بازی سوریه از یک سوراخ دوبار گزیده نشود. نکته مهم دیگر این مسابقه جدایی کی روش از ایرانی هاست وبا خروج نکونام از لیست مسافرین دوحه، عطش انتقام عنابی ها بیشتر به درون زمین کشیده می شود البته آنها اختلافات تیم ملی را بیشتر از تسویه حساب های شخصی دوست دارند!
 
در حالی که اشکان دژاگه به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده، عبدالکریم حسن مدافع چپ باشگاه السد و تیم ملی قطر به دلیل درگیری با بازیکنان کشورمان در بازی رفت با محرومیت انضباطی روبه رو شده است.
قوچان نژاد،جهانبخش و آزمون امیدهای اصلی تیم ملی برای رسیدن به دروازه حریف است در طرف دیگر سوریا و تاباتا شانس های چند ملیتی ها برای فتح دروازه یوزهای ایرانی است. هر چند نبض تیم خورخه فوساتی، تاباتا است که در بازی دوستانه مقابل آذربایجان تکل گل تیمش را زده و برابر پرسپولیس آمادگی بالای  خود را نشان داد. اما رهبر پرتقالی تیم ملی ترجیح داده با عبور از نام بازیکنان آماده ای چون مسلمان،رفیعی،فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان همچنان ضمن نداشتن بازیساز، ترکیب ناشناخته ای برای حریف داشته باشد.
کی روش نمی خواهد مانند برانکو شکست خورده از ورزشگاه بن حمد  خارج شود و در آخرین بیانیه ایش گفته با اینکه روند آماده سازی تیم به خطر افتاده اما بار دیگر نوبت آن است که حرفهایشان را در زمین بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی