۰
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از اعلام این خبر که عبدالله ویسی از سمت سرمربیگری تیم سپاهان کنار گذاشته شده و باشگاه قصد دارد کرانچار را به صندلی مربیگری تیم اضافه کند شاهد تکذیب این خبر از سوی مدیر عامل باشگاه بودیم.

آفرین به ویسی که دروغ نگفت

به گزارش خبر ورزشی، در ادامه باشگاه بر این نکته تاکید کرد که عبدالله ویسی مشکل جسمی دارد و شاید به همین خاطر از ادامه حضور در تیم سپاهان سر باز زند. اما عبدالله ویسی امروز در مصاحبه ای شفاف گفته که بیمار نیست و از تیم سپاهان اخراج شده است و اذعان داشته اشاره به این نکته توهین به شعور مردم است. 
ویسی در این فصل از بازی ها با اینکه سپاهان را خودش بسته بود و فرصت کافی برای تغییر شرایط تیم را داشت خوب نتیجه نگرفته و اخراج او طبیعی است. آن چه  غیر طبیعی است تکذیب این خبر از سوی باشگاه بوده و این که در ادامه تلاش کرده که عبدالله ویسی را بیمار جلوه دهد. 
از این دست از اتفاقات در فوتبال ایران به کرات رخ داده. به یاد داریم یک بار شهرداری تبریز اکبر میثاقیان را به بهانه معده درد کنار گذاشت و متاسفانه این خبر را سرمربی هم تایید کرد! البته بعضی از مربیان دوست ندارند باشگاه از واژه اخراج برای آنها استفاده کنند. از اینروز برای جدایی خود بهانه می آورند در حالی که بهترین کار صادق بودن با مردم است. اخراج مربی در فوتبال دنیا طبیعی است. بزرگ ترین و نامی ترین مربیان از سمت خود اخراج می شوند بدون اینکه لاپوشانی کنند. 
بی تعارف باید به شجاعت عبدالله ویسی آفرین گفت که دروغ نگفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی