نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فقط مانده بود کی روش هم از داوران ایرانی انتقاد کند! واقعیت این است که در فصل اخیر آنقدر قضاوت های داوران ما بد و ضعیف بوده که تنها کی روش از داوران ایرانی انتقاد نکرده بود چرا که او مربی تیم ملی بود.

گلایه های کی روش از داور ایرانی

به گزارش خبر ورزشی، به نظر می رسد قضاوت داور ایرانی بازی دوستانه ایران – عراق آن قدر بد بود که صدای کی روش را در آورد. بازی ای که در استادیوم آزادی و پشت درهای بسته برگزار شد و عراق با گل از روی نقطه پنالتی ایران را شکست داد.

اما کی روش در واکنش به این بازی و هم چنین قضاوت بنیادی فر این طور گفته است: دوستان عزیز ما در حال حاضر در قطر هستیم. به محض رسیدنمان به قطر دوره آماده سازی کوتاهی را برای بازی بسیار مهم و سرنوشت سازمان مقابل قطر برگزار کردیم.

ما هشت بازیکن در اروپا داریم که تنها سه روز قبل از بازی به ما ملحق می شوند. در بیست مارس. بقیه تیم بعد از دو روز تمرین در تهران و یک بازی تدارکاتی امروز استراحت و ریکاوری کردند.

همچنین آنالیز فنی بازی تدارکاتیمان مقابل عراق را انجام خواهیم داد. بی شک آقای بنیادیفر، داور ایرانی بازی با عراق، یک عذرخواهی رسمی به بازیکنان و هواداران بدهکار است. غیر قابل تصور است ایشان سه خطای سرنوشت ساز و تاثیرگذار از جمله پنالتی را به اشتباه به ضرر تیم ما گرفتند. از نظرات نامربوط و نامناسب که بگذریم حرف بچه ها در کمپ این بود: بنجامین ویلیامز (داور جنجالی بازی ایران و عراق در جام ملتهای آسیا-استرالیا) را برگردانید.

قطر از سه مارس در اردو هست و یک بازی تدارکاتی دیگر را هم امروز (دیروز) برگزار کرد. از امروز (دیروز) که در قطر هستیم کاملا تمام تمرکز و تواجه مان بر روی وظایف مان و اهداف مان است. انگیزه و اعتماد به نفسمان رشد خواهد کرد و روحیه تیممان بسیار قوی تراز گذشته خواهد بود.

ما می دانیم بازی با قطر برای ما بسیار سخت است. اما مطمئن باشید که برای آنها هم بازی آسانی نخواهد بود...

پیروز و سربلند باشید

کارلوس کی روش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی