نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اکسین البرز و خونه خونه در هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

عکس| مربیانی که از صعود باز می‌مانند

به گزارش خبرورزشی، این نتیجه به کار هیچ یک از دو تیم نیامد و فاصله این دو تیم از تیم های مدعی را بیشتر کرد. در حالی که اگر میزبان یا میهمان پیروز می شدند می توانستند در هفته های باقی مانده با امیدواری بیشتری بازی ها را دنبال کنند.
اختلاف 9 امتیاز خونه به خونه با تیم دوم جدول – آخرین شانس صعود به لیگ برتر و اختلاف 10 امتیازی اکسین بیانگر این مسئله است که این دو تیم از صعود به لیگ برتر باز خواهند ماند و باید در فصل آتی شانس خود را برای صعود به لیگ برتر بیازمایند.
البته نه گله ای به یحیی گل محمدی است و نه نادر دست نشان. هر دو در میانه های راه به تیم اکسین و خونه به خونه پیوستند. با توجه به امتیازات از دست رفته دو تیم، کار صعود به لیگ برتر برای آنها سخت شده بود. هر چند نتایج هفته های اخیر در عدم صعود تاثیر گذار بود.
با این وجود فوتبال برای هر دو تیم ادامه خواهد داشت. یحیی پیش از این گفته بود در این فصل هیچ برنامه ای برای صعود به لیگ برتر به همراه تیم اکسین ندارد و می خواهد در فصل آینده لیگ برتری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی