۰
جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان طور که در جریان امر قرار گرفته اید کمیته استیناف رای صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد دربی مازندران را نقض کرده است.

صالحی: جلسه رسیدگی به دربی مازندران رسمیت نداشت!

به  گزارش خبر ورزشی، علیرضا صالحی – رئیس کمیته استیناف در مورد چرایی این تصمیم گفت: کمیته انضباطی بلافاصله بعد از اتفاقات رخ داده در ورزشگاه شهدای هفتم تیر اقدام به بررسی اتفاقات و صدور رای کرد. از آنجایی که نشست انضباطی این پرونده با حضور رئیس کمیته انضباطی و یکی دیگر از اعضاء برگزار شد ما آراء صادره را نقض و خواستار بررسی دوباره پرونده از سوی کمیته انضباطی شدیم چرا که در آئین  نامه انضباطی و هم چنین اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده که جلسات انضباطی به شرط حضور رئیس یا معاون و دو عضو دیگر کمیته انضباطی رسمیت خواهد داشت در حالی همان طور که اشاره کردم این پرونده در حضور دو عضو از اعضای کمیته انضباطی برررسی شد. این مسئله در ماده 39 آیین نامه انضباطی و ماده 62 اساس نامه به صراحت آمده است.  
صالحی ادامه داد: بعد از این اتفاق از آنجایی که کمیته انضباطی ادعا کرده بود که مدارک و مستندات جدیدی به دست آنها رسیده که حتی می تواند مسیر پرونده را تغییر دهد و در این باره اسماعیل حسن زاده هم مصاحبه کرده بود انتظار می رفت پرونده دوباره مورد بررسی قرار گیرد و کمیته انضباطی به باشگاه نساجی هم حق دفاع بدهد اما آنها پرونده را بلافاصله بعد از تکمیل امضاء به ما برگردانده اند و آراء صادره هم تغییری نکرده است! این هم جای سوال دارد چون ما دستور به نقض آراء صادره دادیم و توصیه کردیم که کمیته انضباطی بررسی جدیدتر و وسیع تری در مورد این پرونده داشته باشد اما همان رای تکرار شد و مدارک و مستندات جدیدی که به آن اشاره شده بود در اختیار ما قرار نگرفت!
خبر ورزشی: طبیعتا به استناد صحبت های علیرضا صالحی و هم چنین مصاحبه ای که اسماعیل حسن زاده داشته جای سوال است که چرا کمیته انضباطی بعد از نقض رای توسط کمیته استیناف توصیه این کمیته مبنی بر بررسی وسیع تر پرونده خودداری کرده و دوباره همان رای را تکرار کرده است و چرا مستندات جدیدی که به آن از سوی اسماعیل حسن زاده اشاره شده در اختیار کمیته استیناف قرار نگرفته است؟
 نکته مهم دیگر حضور غیر قانونی وثوق احمدی یکی از اعضای کمیته انضباطی در جلسات کمیته انضباطی به خصوص پرونده دربی مازندران است. او به تازگی از سوی مهدی تاج به عنوان سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان برگزیده شده. طبق مواد صریح در اساسنامه هیچ یک از اعضای کمیته های قضایی فدراسیون فوتبال نمی توانند در دیگر کمیته ها صاحب سمت شوند. یک سوال مهم دیگر. چرا پرونده به این مهمی توسط دو عضو کمیته انضباطی و این قدر سریع مورد بررسی قرار گرفت؟
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی