نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هرچند در پایان بازی پرسپولیس و الریان «عمر باری» گلر تیم قطری ستاره زمین انتخاب شد اما خیلی‌ها معتقدند علیرضا بیرانوند بهترین بود.چه بسا اگر روز خوب بیرانوند به دیدار با الریان نمی‌خورد، تراژدی كامل شده و پرسپولیس بازنده این مسابقه می‌شد.

بيرانوند: مهدی ستاره است و ستاره هم با يك پنالتی خراب نمی‌شود

به گزارش خبرورزشی٬ دیروز با علیرضا بیرانوند كه تنها كلینشیت دروازهبانان ایرانی در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد، گپ زدیم. ستاره بازی با الریان بیش از هر چیز در مورد مهدی طارمی حرف زد و از همبازی خود حمایت كرد. با ما و گلر ملیپوش پرسپولیس باشید تا انتهای یك مصاحبه نیمروزی.

* خودت دوست داری از كجا شروع كنیم؟

از مهدی طارمی كه یك ستاره است. یك ستاره هم با یك پنالتی خراب نمیشود. اگر اینطور بود، لیونل مسی و رونالدو  و خیلیهای دیگر خراب میشدند. شما كدام ستاره فوتبال ایران و دنیا را سراغ دارید كه پنالتی خراب نكرده باشد؟!

* حالا چرا اینقدر تند میروی... مگر ما حرفی زدیم؟!

(دوباره با همان لحن ادامه میدهد) نه، منظورم شما و فقط رسانهها نیست. حمله به مهدی طارمی بیمعرفتی است. در فوتبال یكسری اتفاقات میافتد و نباید آن را به زندگی طرف گره زد و این همه فشار آورد.

* خود مهدی مقصر نبود؟ چرا آن پنالتی را چیپ زد؟

همین مهدی طارمی دو سال قبل جلوی النصر عربستان پنالتی چیپ زد و همه بهبه و چهچه كردند. آن روز چرا كسی انتقاد نكرد؟ او پشت توپ ایستاد و یك لحظه یعنی صدم ثانیه به فكرش رسید چیپ بزند. چه میدانست خراب میشود؟ كدام فوتبالیست برای خراب كردن پنالتی پشت توپ میایستد؟

* منظورت هواداران پرسپولیس است كه در فضای مجازی به صفحه شخصی طارمی حمله كردهاند؟

هوادار واقعی پرسپولیس هرگز به مهدی طارمی حمله نمیكند و در استادیوم فحش نمیدهد. فراموش نكنید همین مهدی طارمی با دو گل خودش به الوحده امارات ما را در آسیا نگه داشت یا اینكه شب عیدی با دو گل 3 امتیازی به قطر و چین دل مردم ایران را شاد كرد. مینویسم و امضا میدهم كه همین مهدی طارمی گل صعودمان به مرحله بعد را به الهلال میزند و خیلیها را خجالتزده میكند.

* بسیار خوب، از عملكرد خودت در بازی با الریان بگو.

قبل از بازی به خودم قول داده بودم از تیم قطری گل نخورم و خدا را شكر شرمنده مردم نشدم، هرچند دقایق آخر حریف فوقالعاده خطرناك ظاهر شد. امیدوارم با حفظ این روند برابر الهلال عربستان هم دروازهام را بسته نگه دارم. اگر گل نخوریم شانس داریم گل بزنیم و انشاءا... به دور بعد صعود كنیم.

* قبول داری كه شانس صعود شما به دور بعدی بسیار كمرنگ شده است؟

نه، در فوتبال هرگز نباید نومید شد. ما با بدشانسی با الریان مساوی كردیم ولی حواسمان جمع شده كه 2 بازی آینده و لیگ قهرمانان آسیا را با 6 امتیاز پشت سر بگذاریم. مطمئن هم باشید تا آخرین نفس میجنگیم كه به این هدف برسیم.

* قهرمانی در لیگ برتر كه تقریباً قطعی شده است. قبول داری؟

مبارك هواداران باشد. ما در تبریز بازی داریم اما شما ماشینسازی را دستكم نگیرید. تیمهایی كه در خطر سقوط قرار دارند، به شدت خطرناك هستند. ماشینسازی هم چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام وجود جلوی پرسپولیس بازی میكند. ما هم میخواهیم قهرمانی خود را مسجل كنیم. فكر میكنم بازی خوب و پرگلی شود.

* اگر 2 بازی دیگر گل نخوری، ركورد كلینشیت در لیگ برتر را خواهی شكست. حرفی در این رابطه نداری؟

همه این ركوردها زمانی ارزشمند است كه پرسپولیس قهرمان شود. ضمن آنكه اگر هم ركوردی ثبت شود، مربوط به كل تیم است چون كمك كردند ما كمترین گل خورده را در لیگ شانزدهم داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی