نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و هفتم، پدیده در مشهد میزبان تراکتورسازی تبریز است.

پدیده - تراکتورسازی / سد محکم مهاجری برابر قلعه نویی

به گزارش خبرورزشی، شاگردان رضا مهاجری روز جمعه از ساعت 17 در ورزشگاه ثامن مشهد، میزبان تراکتورسازی تبریز هستند. پدیده با 34 امتیاز در رده هفتم و تراکتور با 47 امتیاز در رده سوم جدول حضور دارند.
پدیده در پنج بازی اخیرش عملکردی خیره کننده از خود به جای گذاشته و 5 پیروزی متوالی به به دست آورده است. شاگردان رضا مهاجر در حالی که تا هفته بیست و یکم با صبا هم امتیاز بودند به یکباره با کسب 15 امتیاز خود را از انتهای جدول بالا کشیدند و با ادامه این روند حتی روی کاغذ شانس کسب سهمیه آسیا را هم دارند. پدیده برابر تراکتورسازی آمار عجیبی دارد و هرگز به این تیم نباخته است.
اما در تبریز اوضاع در چند هفته اخیر به سود تراکتوری های نبوده است و آن ها حتی رده دوم جدول را هم از دست دادند. در حالی که هفته گذشته استقلال برابر دیگر همشهری تراکتورسازی، یعنی گسترش به تساوی دست یافت. بهترین فرصت برای قرمزهای تبریز بود تا دوباره به رده دوم جدول بازگردند. اما شکست سنگین و غیره منتظره شاگردان قلعه نویی برابر صبا در ورزشگاه یادگار امام قم، آن ها را باز هم از رده دوم دور کرد.
در دیدارهای رو در رو تراکتوری ها تا کنون موفق به پیروزی برابر پدیده نشدند و پنج باخت و یک تساوی در کارنامه آن ها ثبت شده است. پدیده همیشه گربه سیاه تراکتورسازان بوده اما آن ها در بازی فردا نیاز زیادی به 3 امتیاز بازی دارند و شاید برای اولین بار موفق به شکست تیم مشهدی شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی