نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع چپ تراکتورسازی این روزها در تیررس سرخپوشان تهرانی قرار گرفته است.

بازیکن مدنظر پرسپولیس را بیشتر بشناسید

به گزارش خبرورزشی، سعید آقایی گزینه مدنظر برانکو ایوانکویچ است که البته قرار بود در ابتدای فصل جاری به جمع پرسپولیسی ها بپیوندد اما ترجیح داد یک فصل دیگر برای تراکتورسازی توپ بزند. 
آقایی متولد 30 بهمن 1373 است و 23 سال سن دارد. او در تبریز به دنیا آمده و فوتبالش را در باشگاه تراکتورسازی آغاز کرده است اما برای ادامه بازی در فوتبال پایه به باشگاه گسترش فولاد رفت. 
در سال 1393 دوباره به تراکتورسازی برگشت اما این بار به عنوان بازیکن قرضی که البته مدل فوتبالش به دل هواداران تراکتورسازی در لیگ برتر نشست تا باشگاه تراکتورسازی مجبور شود رضایتنامه اش را از باشگاه گسترش فولاد به صورت قطعی بگیرد. 
آقایی سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور را نیز در کارنامه اش دارد و در حال حاضر پیراهن شماره 7 تراکتورسازی را به تن می کند. 
قرارداد این بازیکن در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و آقایی می تواند برای آینده اش به صورت شخصی تصمیم بگیرد. احتمال حضور او در پرسپولیس زیاد است چون برانکو به مدل فوتبال این بازیکن اعتماد کافی دارد و همین طور پرسپولیسی ها در سمت چپ خط دفاع با مشکلات زیادی مواجه هستند. باید دید در انتها، آقایی برای فصل آینده می تواند صاحب پیراهن پرسپولیس شود یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی