نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تا مشخص شدن وضعیت الکسیس سانچس در رسانه‌ها او به تیم‌های بزرگی فرستاده می‌شود.

سانچس بحث داغ نقل و انتقالات تابستانی

به گزارش خبرورزشی، وضعيت آشفته آرسنال و مبهم بودن آينده ونگر در اين باشگاه موقعيت خوبي براي منچسترسيتي فراهم كرده تا از آب گلآلود ماهي بگيرد و براي خريدن الكسيس سانچس نقشه بكشد. مقامات سيتي ميدانند كه جدا كردن اين ستاره از تيمش كار سادهاي نيست اما فقط يك سال ديگر از قرارداد او با توپچيها باقي مانده و همين دردسر بزرگي براي آرسنال شده چون سانچس تمايلي به تمديد قرارداد از خودش نشان نداده. پپ گوارديولا هم كه سابقه كار با سانچس را در بارسلونا دارد، به قدري از اين بازيكن تعريف كرده كه مشخص است علاقهمند خريدن اوست.
او در مقايسه سانچس و آگوئرو گفته بود: «سرخيو بيشتر يك مهاجم است اما الكسيس ميتواند در پستهاي متعددي بازي كند. از اول فصل عالي بوده و هر دو سمت خط حمله موفق است و نقشهاي متعددي را ميشود به او سپرد اما هر دو اهل مبارزه و خطرناك هستند.»
سيتي البته چلسي و پاريسنژرمن را در اين زمينه جزو رقيبان خودش ميبيند. با توجه به اينكه قرارداد مهاجم شيليايي آرسنال تابستان 2018 تمام ميشود، اين بهترين موقعيت است تا سيتي براي جبران دست خالي نماندن توپچيها به آنها قيمتي پايينتر از ارزش واقعي اين بازيكن را پيشنهاد بدهد.
پيوستن سانچس به سيتي البته شوك بزرگي است چون او قبلاً گفته بود كه ترجيح ميدهد در لندن بماند چون در اين شهر از زندگياش راضي است: «دوست دارم براي تيمي بازي كنم كه هدفش پيروزي و موفقيت است و در همين شهر هم بمانم. 28 سال دارم و هنوز سالهاي زيادي پيش روي من است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی