۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیربرنامه‌های فرشید باقری به توافق این بازیکن با باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

مدیربرنامه‌های باقری: با پرسپولیس نیم فصل مذاکره کردیم

به گزارش خبرورزشی، خبر مذاکره باشگاه پرسپولیس با فرشید باقری از سوی علیرضا منصوریان مطرح شد و برانکو ایوانکوویچ هم مذاکره این باشگاه با هر بازیکنی را کار غیر حرفهای ندانست. مدیربرنامههای فرشید باقری در واکنش به این نقلوقولها به سایت خبرورزشی گفت: من مسئول صحبتهای منصوریان و برانکو نیستم و برای آنها نیز احترام زیادی قائلم اما اینکه برانکو؛ باقری را میخواهد لطف دارد.
وی افزود: واقعیت امر این است که باقری در نیم فصل از پرسپولیس و 10 تیم دیگر پیشنهاد داشت و ما با آنها وارد مذاکره شدیم اما وقتی باشگاه استقلال رضایت نامه باقری را نداد این بازیکن هم در این تیم ماندنی شد. در حال حاضر هم باقری شرایط خیلی خوبی در استقلال دارد و دلیل ندارد از این تیم جدا شود.
مدیربرنامههای باقری درباره اینکه گفته میشود باقری برای فصل آینده با پرسپولیس به توافق رسیده است، یادآور شد: باقری برای فصل آینده با استقلال قرارداد دارد و با آن پایبند است. دلیل ندارد در این مقطع حساس از فصل در مورد این مسائل صحبت شود تا تمرکز بازیکن بهم بخورد.
 خبرورزشی: مدیربرنامههای باقری در حالی مدعی شده که قرارداد این بازیکن با استقلال دو ساله بوده که این طور به نظر نمیآید و قرارداد او پایان فصل به پایان می رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی