۰
جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ووشوکاران تیم های پارس جنوبی و هیات ووشوی سمنان، حریفان خود در ششمین دوره مسابقه های بین المللی جام پارس شناختند.

حریفان دور مقدماتی ووشوکاران ایران درجام پارس

به گزارش خبرورزشی ،  این مسابقات از صبح فردا (شنبه) با حضور نمايندگان کشورهاي عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزي، سنگاپور، برونئي، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، بنگلادش، پاکستان و ايران (تيم هاي پارس جنوبي و هيات ووشوي سمنان) در دو بخش ساندا و تالوي مردان در سالن غدير سمنان، آغاز مي شود و تا عصر روز يکشنبه ادامه دارد .
طبق قرعه در وزن ۵۶ کیلوگرم
مسعود انصاری از پارس جنوبی در دور اول  با مردانوف  قزاقستان روبرو می شود و حامد کرمی از هیات ووشوی سمنان با مجتبی حیدری  افغانستان مبارزه می کند ..
 60 کیلوگرم:
یوسف خیری از پارس جنوبی در گام نخست با زاسولان تابای از قزاقستان رقابت می کند و سجاد تقی پور از هیات ووشوی سمنان با سلمان محمد از عراق مبارزه دارد.
 65 کیلوگرم:
«فرود ظفری» از هیات ووشوی سمنان دوراول استراحت دارد .
70 کیلوگرم:
«محسن محمدسیفی» قهرمان جهان از پارس جنوبی کار خود را با رقابت برابر «مهدی هزاره» از افغانستان آغاز می کند و «یوسف صبری» از هیات ووشوی سمنان در دور اول استراحت دارد.
 75 کیلوگرم:
یزدان کرمی نژاد از پارس جنوبی و سجاد عباسی از هیات ووشوی سمنان در نخستین مبارزه برابر هم صف آرایی می کنند.
 80 کیلوگرم:
یزدان میرزایی از پارس جنوبی ابتدا با سجاد خلیلی از افغانستان  پیکار می کند و حسن یلا از هیات ووشوی سمنان با چادی هیلام لبنانی رقابت می کند .
 85 کیلوگرم:
امیر قضلی قهرمان نامدار ووشوی ایران از پارس جنوبی در گام نخست استراحت دارد و اعتصام گنجیان از هیات ووشوی سمنان با عاشاق جعفری از افغانستان روبرو می شود.
 90 کیلوگرم:
مرتضی نوروزی نماینده پارس جنوبی با محمودکریمی از افغانستان  و اشکان دلفانی از هیات ووشوی سمنان با راجدر سینگ هندوستانی مبارزه می کنند.
 90 کیلوگرم:
آرمان بازیاری از پارس جنوبی با حسین درویش نژاد از هیات ووشوی سمنان روبرو می شود.
رقابت های بخش تالو جام پارس نیز در فرم های، چانگ چوان، نان چوان، تای چی چوان، دائوشو، جین شو، نن دائو، گوئن شو، چیانگ شو، نن گوئن و تای چی جین برگزار می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی