نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد به طور حتمی خواهان ستاره‌های اتلتیکومادرید و اورتون است.

لوكاكو و گريزمن در فهرست خريدهای حتمی يونايتد

به گزارش خبرورزشی، ژوزه مورينيو ميخواهد روملو لوكاكو و آنتوان گريزمن همبازيهاي فصل آينده زلاتان ايبراهيموويچ باشند. اولدترافورد خودش را براي يك خريد بزرگ 160 ميليون پوندي آماده ميكند و در اين ميان وين روني هم در آستانه جدايي قرار دارد. به ايبرا هم پيشنهاد شده كه يك قرارداد يك ساله ديگر را به ارزش 10 ميليون پوند بيشتر امضا كند.

مورينيو در حالي تيمش را براي ديدار با چلسي آماده ميكند كه ميداند خط حمله يونايتد به بازيكنان مؤثرتري نياز دارد تا جزو چهار تيم برتر جدول باشد. مورينيو براي خريدن گريزمن از اتلتيكومادريد كاملاً مصمم است حتي اگر ناگزير شود يونايتد را وادار به شكستن ركورد قيمت پل پوگبا كند اما در عين حال ميخواهد لوكاكو را هم به خدمت بگيرد تا او را از دسترس چلسي كه اين مهاجم را جانشين خوبي براي ديگو كاستا ميبيند خارج كند.مربي پرتغالي در چلسي اجازه داد كه لوكاكو قرضي به وست بروم برود و بعد هم قرارداد اصلياش را با اورتون ببندد. قيمت اين بازيكن در سالهاي قبل 28 ميليون پوند بود اما حالا رونالدو كومان روي او 70 ميليون قيمت گذاشته. البته شانس بازي در ليگ قهرمانان در صورت صعود يونايتد و دستمزدي دو برابر آنچه در اورتون دريافت ميكند از گزينههاي وسوسهكننده براي اين بازيكن به شمار ميرود.

روني هم كمكم پذيرفته كه دورانش در اولدترافورد به سر آمده و مشكل اصلي او قراردادش است كه 31 ميليون پوند ارزش دارد و هنوز دو سال از موعد آن با دستمزد هفتگي 250 هزار پوند باقي مانده است. روني احتمالاً آنچه كه اورتون پيشنهاد كند را قبول خواهد كرد كه احتمالاً در همين سطح دستمزد پيشنهادي آنها به لوكاكو براي تمديد خواهد بود. گريزمن هم علاقهمند بازي براي مورينيو است اما نه به اين قيمت كه بازي كردن در ليگ قهرمانان را از اولويتهاي خودش خارج كند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی