نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد همکاری باشگاه تراکتورسازی تبریز و یک شرکت مخابراتی منعقد شد.

آجرلو:به دنبال انقلابی در حوزه درآمدزایی فوتبال هستیم

به گزارش خبرورزشی، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز که در فصل جاری به دنبال  درآمدزایی برای این باشگاه با استفاده از ابزارهای اقتصادی گوناگون  بوده در خصوص این قرارداد همکاری گفت: فوتبال حرفه ای سال هاست که در ایران شکل گرفته اما هنوز در حوزه اقتصادی و درآمدزایی برای باشگاهها مشکلاتی زیادی وجود دارد هرچند در 3 سال اخیر فعالیت هایی صورت گرفته اما همچنان باید به دنبال تقویت منابع مالی برای تامین نیاز باشگاه ها در ورزش حرفه ای باشیم.

امسال نخستین گام ما در بخش اقتصادی برای تامین نیازهای باشگاه تراکتورسازی همکاری با یک بانک بود که با یک قرارداد 5 ساله این تعامل را ایجاد کردیم. طبق برنامه در این 5 سال مبلغ خوبی می توانیم از این طریق برای باشگاه درآمدزایی داشته باشیم که اگر در این حوزه پرتلاش تر ظاهر شویم حتی ممکن است درآمد بیشتری ایجاد شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با یک شرکت مخابراتی گفت: دومین گام مهم اقتصادی ما در فصل جاری موضوع سیم کارت ها خواهد بود که می تواند به نوعی انقلابی در حوزه درآمدزایی فوتبال محسوب شود و به استقلال اقتصادی باشگاه ها کمک کند. بر این اساس همه مردم در سراسر کشور خصوصا مردم آذربایجان و همینطور هواداران پرشور باشگاه تراکتورسازی می توانند با استفاده از سیم کارت این شرکت و برقراری هر تماس تلفنی یا ارتباط اینترنتی به باشگاه محبوب خودشان کمک کنند. همچنین این امکان برای همه مردم کشور در شهرها و مناطق مختلف وجود دارد که سیم کارت های خودشان را با سیم کارت این شرکت تعویض کرده و از خدمات این سیم کارت استفاده کنند.

 این یک روش بسیار مناسب برای همراهی هواداران و حمایت پرشور آنها از باشگاه تراکتورسازی است که در کنار زندگی روزمره خودشان می توانند کمک اقتصادی جدی به باشگاه داشته باشند و یک آورده اقتصادی مناسب برای مجموعه تراکتورسازی ایجاد کنند که این فعالیت اقتصادی ارزشمند می تواند آینده روشنی برای باشگاه ایجاد کند. باید بگویم امروز روز خوبی برای مجموعه باشگاه تراکتورسازی تبریز است و می توانیم با آرامش بیشتر به آینده این باشگاه محبوب و پرطرفدار بیندیشیم.

وی اضافه کرد: فکر می کنم به برکت این ایام مبارک یک اتفاق بسیار ارزشمند اقتصادی برای باشگاهها و فوتبال ایران رقم خورده که می تواند به رفع مشکلات اقتصادی در این حوزه کمک کند. باید به هواداران باشگاه تراکتورسازی این خبر را بدهیم که ما در این برند مشارکت خواهیم داشت و باشگاه در این برند سهام دار است. بر این اساس طرح این شرکت هرچقدر موفق تر باشد درآمد و منابع مالی بهتری برای باشگاه فراهم می شود که موجب تقویت تیم محبوبشان خواهد شد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی