نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درگذشت نیکی هایدن قهرمان موتو جی‌پی همه را در شوک فرو برد.

پيغام‌های تسليت برای خداحافظی با نیکی

به گزارش خبرورزشی، نيكي هايدن، راننده تيم هوندا در مسابقات جهاني سوپربايك و قهرماني موتو جي پي در سال 2006 در پي تصادفي كه چند روز پيش در حال دوچرخهسواري در ايتاليا داشت، از دنيا رفت. او در بيمارستان چزنا فوت كرد و انتشار اين خبر، دل همه، به ويژه دوستداران موتورسواري را به درد آورد. همين اتفاق سبب شد كه بسياري از قهرمانان دنياي موتورسواري و دوچرخهسواري پيغامهايي را براي دوست و يار قديميشان در شبكههاي اجتماعي منتشر كنند.

* مارك ماركس، موتورسوار اسپانيايي، در پيغامي در اين رابطه نوشت: «با شنيدن اين خبر در هم شكستم. هرگز تو را فراموش نخواهيم كرد.»

* خورخه لورنسو، ديگر موتورسوار سرشناس اسپانيايي، در پيغامي با اشاره به درگذشت نيكي هايدن نوشت: «خيلي ناراحتم. نميتوانم باور كنم زندگي چقدر ميتواند ظالم باشد. با اعضاي خانواده و دوستانش همدردي ميكنم.»

* آلبرتو كونتادور، قهرمان دوچرخهسواري اسپانيا، هم در مورد درگذشت هايدن نوشت: «يك قهرمان كه با سرعتي بالاتر از 300 كيلومتر بر ساعت حركت ميكرد، در سانحهاي كه در گشت و گذار با دوچرخه برايش رخ داد، از دنيا رفت. خيلي ناراحتكننده است. روحت شاد نيكي هايدن.»

* دني پدروسا: «هميشه در قلب من خواهي ماند قهرمان. روحت شاد.»

* آلوارو بائوتيستا آركه: «امروز (دوشنبه) روز خيلي سختي براي خانواده موتورسيكلت است. روحت شاد نيكي هايدن.»

* الكس ماركس، برادر مارك ماركس، موتورسوار اسپانيايي: «اسطورهها هرگز نميميرند. هرجا كه هستي، پايت را از روي گاز برندار.»

*كريس فروم: «خيلي ناراحتم. روحت شاد نيكي.»

* فرناندو آلونسو هم شماره 69 كه شماره نيكي هايدن بود را روي كلاه كاسكتش نوشت. زماني كه فرناندو آلونسو در فراري و هايدن در تيم دوكاتي بود، اين دو با يكديگر ديدار كرده بودند و خيلي سريع با هم دوست شده بودند.

* موربيدلي هم قهرماني اخيرش را به هايدن تقديم كرد: «اين چهارمين قهرمانيام را به نيكي هايدن و سيمونه تقديم ميكنم.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی