نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کی روش هیچ بازیکنی را از استقلال به تیم ملی دعوت نکرد! به نظر می رسد کی روش از نتیجه ای که در بازی استقلال – العین رقم خورده ناراحت است و به نوعی می خواست با این تصمیم استقلالی ها را تنبیه کند.

تصمیم متفاوت کی روش / دلیل دعوت نکردن استقلالی ها به تیم ملی

به گزارش خبر ورزشی، این تصمیم به سود استقلال و استقلالی ها است. آنها در بازی با العین به عنوان نماینده ایران بسیار بد بازی کردند و نتیجه ای گرفتند که حتی شان فنی فوتبال ایران را هم زیر سوال بردند. نتیجه ای که شاید هیچ کس به یاد نداشته باشد تیم ایرانی از تیم اماراتی 6 گل خورده باشد!
هر چند وریا غفوری و امید ابراهیمی دو بازیکن استقلال که همواره در اردوی های گذشته ی تیم ملی حاضر بودند بیشتر به دلیل مصدومیت به اردوی تیم ملی دعوت نشدند و تنها از آنها خواسته شد برای تعیین وضعیت آسیب دیدگی در ایفمارک حاضر شوند اما از یاد نبرده ایم در گذشته این دو بازیکن در شرایط آسیب دیدگی هم از مدعوین تیم ملی بودند و حتی در تمرینات  تیم ملی خود را درمان می کردند که این در مورد وریا غفوری بیشتر صدق می کند. 
اتفاقا این حرکت کی روش حرکت خوبی است و به بازیکن به صراحت و عینه ثابت می کند عمکرد باشگاهی در دعوت شدن و نشدن به تیم ملی تاثیر گذار است و این طور نیست بازیکن با هر عملکردی در تیم باشگاهی به تیم ملی دعوت شود. 
البته دعوت از رامین رضاییان بدون تیم هم این را ثابت می کند کی روش حامی بازیکن است و اگر بازیکن در جریان مسئله غیر فوتبالی قربانی شود کی روش به او کمک خواهد کرد بار دیگر مسیر باشگاهی اش را پیدا کند. 
دعوت  نکردن بازیکن از تیمی که 6 گل از تیم های اماراتی خورده یکی از بهترین تصمیمات کی روش در ماه های اخیر بوده. تصمیمی که هم علیرضا منصوریان موافق آن است و هم طرفداران تیم استقلال. این تصمیم کی روش استقلالی ها را به خود خواهد آورد. از همه مهم تر بازیکنی که چنین شکست سنگینی را متحمل شده از نظر روحی و روانی شرایط حضور در اردوی تیم ملی را ندارد و حتی ممکن است با حضور در اردوی تیم ملی مورد پرسش قرار گیرد و پاسخ دادن به همین پرسش ها بار دیگر شکست تلخ را برای بازیکن یادآوری خواهد کرد و این بدترین اتفاق ممکن است. 
طبیعتا این از آن دسته از تصمیماتی است که اگر مربی ایرانی در تیم ملی بود نمی گرفت. شاید مربی ایرانی می گفت برای روحیه دادن به استقلالی ها باید آنها را دعوت کنیم اما کی روش می گوید استقلالی ها باید تاوان بازی بد خود را پس دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی