۰
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دلیل استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس مشخص شد.

نقش سامانه جدید در اختلاف بین طاهری و وزارت ورزش

به گزارش خبرورزشی، علیاکبر طاهری در حالی خواهان قطع همکاری با سامانه باشگاه پرسپولیس شده است که وزارت ورزش و شخص محمدرضا داورزنی مخالف این تصمیم او هستند. با توجه به این قضیه طاهری استعفای خود را به مسئولان وزارت ورزش داد تا به نوعی مخالفت آنها را دلیل این تصمیم خود بداند. همزمان با این اتفاق لیدرهای باشگاه پرسپولیس در شبکههای مختلف اجتماعی ضمن حمایت شدید از طاهری مدعی شدهاند که اگر او از پرسپولیس برود برانکو بازیکنان هم رفتنی خواهند شد که این مورد چندان عاقلانه به نظر نمی آید. مخصوصا اینکه بازیکنان پرسپولیس بابت عقب افتادن مطالباتشان رابطه چندان خوبی با طاهری ندارند و اخیرا در قطر هم برخورد بسیار سردی با وی داشتند. در سوی دیگر برانکو و دستیارانش بدون تسویه حساب ایران را ترک کردند و بابت این موضوع حسابی دلخورند. اما اینکه چرا طاهری قصد دارد با سامانهای که خودش بارها در مصاحبههای مختلف از آن حمایت میکرد قطع همکاری کند بر میگردد به پیشنهاد سامانه دیگری از یک شرکت اپراتور دیگر که رقیب اصلی اسپانسر فعلی باشگاه پرسپولیس است.
در چنین شرایطی طاهری طلب 21 میلیاردیاش از اسپانسر فعلی باشگاه را بهانه قرارداده و خواهان قطع همکاری و عقد قرارداد جدید با سامانه دیگر است و از طرفی هم سامانه فعلی باشگاه پرسپولیس مدعی شده چون بازیکنان و مربیان این تیم در برنامههای تبلیغاتی مدنظر آنها شرکت نکردهاند طبیعی است که باشگاه باید 21 میلیارد جریه شود.
اما موضوع اصلی اینجاست  كه عمده اعضاي اين سامانه (سامانه باشگاه پرسپولیس) هواداران این تیم هستند و قطع همکاری آنها با باشگاه پرسپوليس باعث مي شود فعاليت سامانه در ساير سطوح مانند اسپانسري برخي فدراسيون ها و باشگاهها توجيه نداشته باشد و از اینرو وزارت ورزش راغب به تداوم همكاري پرسپوليس و اين سامانه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی