نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرکز بالای سرخپوشان در دفاع در کنار یک بازی حساب شده مقابل لخویا، باعث شد رسانه های آسیایی به تمجید از پرسپولیس بپردازند.

مهم ترین دلیل تمجید آسیایی ها از دفاع پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، اخیرا سایت کنفدارسیون آسیا با بررسی عملکرد پرسپولیس مقابل لخویا از خط دفاع این تیم عنوان دیواری مستحکم یاد کرده است. در طول این فصل نیز بارها مدافعین پرسپولیس در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان قرار گرفتند. 
بر پایه آمار AFC محمد انصاری در دو دیدار رفت و برگشت مقابل لخویا مهم ترین بازیکن خط دفاع پرسپولیس بود. او موفق به 9 بار قطع کردن توپ و 5 بار توپگیری شد. نکته جالب درباره انصاری میل او به دریبل زدن است به طوری که در این دیدار 12 بار موفق به رد کردن بازیکن مقابل خود شده است. در کنار انصاری سایت کنفدراسیون آسیا به تمجید از سید جلال حسینی نیز پرداخته و نوشته سید جلال به همراه انصاری مانع از درخشش یوسف العربی مهاجم خطرناک لخویا شدند.
مدافعین پرسپولیس همچنین آمار 38 دفع توپ در این دیدار را ثبت کردند. پرسپولیسی ها در 55.8 درصد موارد در نبردهای هوایی برنده بودند و 56.1 درصد دوئل های این دیدار را به نام خود تمام کردند تا با چنین آماری مورد تمجید آسیایی ها قرار بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی