۰
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جانلوئیجی بوفون سنگربان 39 ساله یوونتوس حضور هواداران بانوی‌پیر را عامل مهمی برای بهتر بازی کردن تیمش در دیدار فینال دانست.

بوفون: هواداران انرژی مضاعفی به ما می‌دهند

به گزارش خبرورزشی، جانلوئیجی بوفون در آستانه دیدار فردا شب (شنبه) یوونتوس برابر رئال مادرید در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: «در ما تنشی مثبت، درجه خوبی از تمرکز و شور و شوق خاصی برای انجام کاری تاریخی وجود دارد. به نظرم بهتر است بازی فردا را همانند آزمونی مهم در نظر داشته باشیم و هر یک از ما بهترین بازیمان را برابر رئال به نمایش بگذاریم.»
وی افزود: «رسیدن رئال به فینال لیگ قهرمانان اروپا شاید پیشرفت و موفقیت جدیدی برای این تیم نباشد. آنها موفقیتهای زیادی را تجربه کردهاند و در چنین شرایطی از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند که همین می تواند کار را برای آنها راحتتر کند، اما این تعادل بازی را تغییر نمیدهد.»
دروازهبان 39 ساله بیانکونری تصریح کرد: «هواداران با شور و شوقشان ما را به جلو سوق میدهندو این همانند عنصری مازاد به ما انرژی ناشناختهای برای جنگیدن و ایستادگی مقابل شور و شوق رئال میدهد.»
بوفون تأکید کرد: «ما فردا با اعتماد به نفس و البته بافروتنی پا به میدان خواهیم گذاشت. رئال مادرید به پیروزی در فینالها خو گرفته است و ما هم به شکست در فینالها، بنابراین این بازی میتواند تاریخ را به شکلی دیگر تغییر دهد.»
وی در بخش دیگری از صحبتهایش اظهار داشت: «رونالدو و بنزما کابوس من نیستند، به خصوص اینکه در رئال مادرید بازیکنان دیگری هستند که میتوانند به من ضربه بزنند و یک شب برای اینکه تمامی رویایها آنها برآورده شود کافی نیست!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی