۰
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال‌مادرید شانس تیمش برای قهرمانی را بیش از یوونتوس ندانست.

زیدان: شانس یووه و ما برای قهرمانی برابر است

به گزارش خبرورزشی، زینالدین زیدان که پس از فتح لالیگا با رئال مارید، حالا فردا شب (شنبه) شاگردانش را به امید کسب جامی دیگر در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه میلنیوم شهر کاردیف ولز روانه میدان خواهد کرد، با حضور در کنفرانس خبری گفت: «ما آمادهایم و خودمان را برای این بازی آماده کردهایم. برای قهرمانی در لالیگا و رسیدن به این جا سخت تلاش کردهایم، از اینرو در فرم و شکل خوبی هستیم. حالا هم آماده این بازی هستیم.»
وی افزود: «فشاری روی ما نیست. ما همیشه به عنوان بازیکن و مربی به چنین فشارهایی عادت داریم و با آنها زندگی کردهایم. شما (خبرنگاران) هم به خوبی رئال را میشناسید و به این حقیقت واقف هستید که در چنین مواردی همیشه رئال مادرید را در هر فینالی شانس اول قهرمانی میدانند، اما به نظرم در این فینال هیچ تیمی شانس اول پیروزی نیست و شانس یووه و رئال برای کسب جام 50–50 است.»
زیزو تصریح کرد: «وقتی کودکی بیش نبودم، به من میگفتند که روزی هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی چنین لحظاتی را تجربه خواهم کرد، اما من باورم نمیشد. به همین خاطر از لحظه به لحظهاش لذت میبرم. حضور در چنین جایگاهی تجربهای شگفتانگیز و تماشایی است و باید ببینیم که فردا شب چه اتفاقی خواهد افتاد. این فوقالعاده است که پس از سال گذشته بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم.»
سرمربی فرانسوی سفیدپوشان مادریدی که به عنوان بازیکن با پیراهن این تیم هم در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیده است، تأکید کرد: «اکنون به عنوان سرمربی کار دشوارتری به نسبت زمانی که بازیکن بودم، دارم چرا که باید بازیکنانی را که واقعاً نمیخواهم را روی نیمکت بنشانم. واقعاً کار دشواری برای انتخاب ترکیب دارم و باید به وجدانم رجوع کنم، اما در نهایت همه ما در یک قایق هستیم.»
زیدان با اشاره به بلندپروازیهای فوقستاره پرتغالیاش که همیشه تشنه موفقیت است، خاطرنشان کرد: «کریستیانو پسر خوبی است که حواسش به همه هست، اما همیشه به دنبال چیزهای بیشتری است. رونالدو هیچگاه چشمسیری ندارد و برایش فرقی نمیکند که در تمرینات باشد یا در زمین مسابقه. من این جاهطلبی را دوست دارم و همین باعث شده که رونالدو به مانند یک رهبر به دنیا آمده باشد. رونالدو در خارج از زمین هم مراقب اطرافیانش است.»
وی با اشاره به قدرت بالای حریف فردا شب تیمش یادآور شد: «یووه خط دفاعی خیلی خوبی دارد، اما این تنها نقطه قوت آنها نیست. خط حمله بانوی پیر نیز خیلی خوب است و همیشه ترکیبی قدرتمند در اختیار دارند. نمیدانم که آنها نسبت به گذشته حالا تیمی قویتر دارند یا خیر، اما این را میدانم که یووه تیمی بسیار باکیفیت دارد.»
زیدان صحبتهای خود را اینطور جمعبندی کرد: «قرار نیست فردا شب رویکردی که در طول فصل داشتهایم را تغییر دهیم. بازیکنان می دانند که در تقابل با یووه باید تمام توان خود را به معرض نمایش بگذارند و این را هم میدانیم که فوتبال غیرقابل پیشبینی است و هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد. هدف ما از ابتدای فصل رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بود و حالا باید ببینیم فردا شب چه اتفاقی خواهد افتاد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی