نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدال نقره کیمیای تکواندو دررقابت‌های جهانی بازتاب گسترده ای داشت . و علاوه برمسئولان ورزشی ، ورزشکاران و هنرمندان . معاون ريیس جمهوردر امور زنان و خانواده ، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه موفقیت دختر تاریخ ساز تکواندو را تبریک گفتند .

بازتاب مدال نقره کیمیای تکواندو در بین مسئولان

به گزارش خبرورزشی شهیندخت مولاوردی معاون ريیس جمهوردر امور زنان و خانواده ، موفقیت کیمیا علیزاده دختر تکواندوکار کشورمان در رقابتهای قهرماني جهانی را تبریک گفت. در پیام تبریک مولاوردی آمده است: کیمیای عزیز با وجود مصدومیت شدید صلابت، پشتکار و اراده دختر ایرانی را به نمایش گذاشتی و بار دیگر افتخار آفریدی؛ این پیروزی بر تو و ملت ایران مبارک باد. فریبا محمدیان، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، ضمن ابراز خوشحالی از کسب مدال باارزش کیمیا علیزاده درتکواندو، آن را راهی برای توسعه این ورزش در آینده و در میادین بزرگ تر دانست .
همچنین بانوان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی نایب قهرمانی کیمیا علیزاده را تبریک گفتند. در پیام تبریک پروانه سلحشوری، سیده فاطمه ذوالقدر و طیبه سیاووشی آمده است:
«کیمیای تکواندوی ایران با وجود آسیب دیدگی تا لحظه آخر از جان مایه گذاشت و غیرتمندانه با دست و پای زخمی بار دیگر در سطح جهان برای ورزش ایران افتخار آفرید. گرچه سهم قهرمانی بانوان اغلب خبری کوتاه با چند عکس و زیرنویس است ولی بانوان سرزمین ما درحریم پردههای عصمت و نجابت خود چهرهای نو از مفهوم غیرت را به نمایش گذاشتهاند.
بانوان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ایران کسب مقام نایب قهرمانی جهان توسط خانم کیمیا علیزاده را به این تکواندو کار جوان کشورمان و به جامعه ورزشی ایران تبریک می گویند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی