۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حالا ديگر گادوين منشا يكي از پرسپوليسي‌‌هاست و حتماً او را در تركيب اصلي اين تيم براي فصل آينده خواهيم ديد. قرار است منشا و طارمي، زوج خط حمله پرسپوليس باشند ولي گويا طارمي قصد جدايي دارد و با اين شرايط، منشا تنها مي‌ماند.

منشا: ما رفيقيم، به رقابت با طارمی اعتقادی ندارم

 دقايق كوتاهي خبرورزشی با منشا به صحبت پرداخت كه در ادامه ميخوانيد:

*محبوبيت تو در پرسپوليس در نوع خود عجيب به نظر ميرسد چون هنوز هيچ بازياي براي اين تيم انجام ندادهاي!

من هم از اين استقبالي كه شده، بسيار خوشحالم. اميدوارم همان بازيكني باشم كه بايد به پرسپوليس ميآمد تا هواداران را شاد كند.

*رابطهات با هواداران چطور است؟

آنها مرا دوست دارند و من هم همينطور. در محل تمرين و خيابان با هواداران مواجه ميشوم و آنها به من لطف دارند. همچنين در فضاي مجازي هم دوستان بسيار زياد و البته خوبي دارم.

*فكر ميكني توانايي آن را داري كه در پرسپوليس هم مثل پيكان درخشش داشته باشي؟

فقط به همين خاطر پرسپوليسي شدم. مدتها به اين موضوع فكر ميكردم كه انتخاب من بايد چه تيمي باشد تا اينكه به پرسپوليس رسيدم و حالا افتخار ميكنم براي اين تيم بازي خواهم كرد.

*به نظر ميرسد انگيزههاي زيادي هم داري؟

بله. سراسر وجودم پر از انگيزه است. دوست دارم ليگ ايران خيلي زود شروع شود و بتوانم خودم را نشان بدهم. اين انگيزهها به پيشرفت من كمك ميكند.

*تمرينات سخت زير نظر كادر فني تيم چطور پيش ميرود؟

تمرينات كه بسيار سخت است اما ميدانيم اين سختي در ابتدا براي هر فوتباليست و تيمي لازم است. با انگيزههاي بالايي كه دارم، از تمرينات بدنسازي عبور ميكنم. ميخواهم در بهترين فرم ممكن به ليگ برگردم.

*در طول تعطيلات ليگ، تمرينات را ادامه ميدادي؟

بله. من در ايتاليا و نيجريه، طبق برنامه كادر فني به صورت انفرادي تمرين ميكردم. هرگز از تمرينات دور نبودم.

*رابطهات با بازيكنان چطور است؟

جو داخل تيم پرسپوليس، جو خوبي است. بازيكنان به من لطف زيادي داشتند و مهربان هستند. ما تلاش ميكنيم سطح رابطههايمان را افزايش دهيم و به هماهنگي برسيم.

*فكر ميكني مهدي طارمي از پرسپوليس جدا شود؟

نظري در اين مورد ندارم ولي ميدانم مهدي طارمي بهترين مهاجم ايران است و ميتواند به راحتي در بهترين باشگاههاي اروپايي فوتبال بازي كند.

*تو با طارمي رقابت داري؟

به رقابت با بازيكنان همتيمي اعتقاد ندارم و فكر ميكنم ما رفاقت داريم نه رقابت. دوستي ما ميتواند به تيم بيشتر كمك كند تا رقابتمان. هنوز هم ميگويم من و طارمي در كنار هم ميتوانيم يك زوج فوقالعاده را بسازيم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی