نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجتبي جباري شماره 8 محبوب استقلال بعد از سه، چهار سال دوري از اين تيم حالا به جمع آبي‌پوشان تهراني پيوسته و طبيعتاً اگر او آماده باشد قطعاً استقلال در ميانه ميدان شرايط متفاوتي را نسبت به سال‌هاي گذشته تجربه خواهد كرد.

دردسر شيرين منصوريان‌؛ چه كسی پلی‌ميكر است؟

به گزارش خبرورزشی،بعضي از هواداران استقلال البته از بازگشت جباري استقبال ميكنند و معتقدند او حتي با يك پا بهتر از خيلي از هافبكهاي ديگر اين تيم است و به همين دليل بايد از همان ابتداي فصل در تركيب ثابت تيم قرار بگيرد اما سؤالي كه پيش ميآيد اين است كه اگر او برگردد چه كسي از تركيب اصلي استقلال خارج خواهد شد؟

در حال حاضر استقلال در خط هافبك مهرههاي زيادي دارد. اميد ابراهيمي، اميد نورافكن، روزبه چشمي، فرشيد باقري، فرشيد اسماعيلي، داريوش شجاعيان، جابر انصاري و محسن كريمي هافبكهاي فصل آينده استقلال هستند كه فقط 4 نفرشان ميتوانند در تركيب اصلي قرار بگيرند. البته حساب هافبك دفاعيهاي اين تيم جداست ولي حالا سؤال مهم اين است كه عليرضا منصوريان براي انتخاب هافبك بازيساز در نهايت روي كدام گزينه به جمعبندي خواهد رسيد. بعد از جذب داريوش شجاعيان اين موضوع عنوان شد كه منصوريان قرار است از او به عنوان پليميكر در پشت مهاجمان استفاده كند ولي حالا با آمدن جباري شرايط فرق كرده و اين در حالي است كه استقلال فرشيد اسماعيلي را هم در اختيار دارد.

در اين ميان بايد به تجربه بالا و محبوبيت جباري و البته دردسرهاي نيمكتنشيني او هم اشاره كرد. طبيعتاً اگر او آماده باشد به احتمال فراوان انتخاب اول منصوريان خواهد بود ولي بايد اين را هم در نظر گرفت كه جباري در طول فصل با مصدوميت هم مواجه خواهد شد. اگر جباري فيكس بازي كند، با توجه به هماهنگي اسماعيلي با استقلال، احتمالاً شجاعيان ذخيره خواهد شد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی