۰
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سران باشگاه استقلال چند روز مانده به عيد سعيد فطر تصميم گرفتند با جذب ستاره‌اي بزرگ عيدي روحيه بخشي به هواداران خود بدهند.

عيدی استقلال دقيقه 6+90 عوض شد

به گزارش خبرورزشی، گزينه اصلي آنها نيز كسي نبود جز رامين رضاييان كه با توجه به اتفاقات رخ داده در مدت زمان حضورش در پرسپوليس ميتوانست از نظر بار رواني براي آبيهاي پايتخت در آستانه آغاز فصل جديد مثل دوپينگ تلقي شود چون تمام كريهاي معمول ميان دو رقيب ديرينه را به سمت استقلال در مقابل مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر سنگينتر ميكرد اما تمام تلاشها براي جلب رضايت رضاييان بيفايده ماند، حتي پيشنهاد اغواكننده قرارداد 8/2 ميلياردي براي ثبت گرانترين بازيكن تاريخ ليگ برتر هم مثمرثمر واقع نشد تا با پايان يافتن ضربالعجلي كه سران استقلال براي مليپوش سرشناس ايران در نظر گرفته بودند گزينههاي ديگري مد نظر مديران باشگاه براي دادن عيدي قرار بگيرد. گزينه بعدي اما بازيكني بود كه با وجود تمام حاشيهها و مشكلاتي كه در مدت زمان حضورش در استقلال رقم زد اما در بيشتر افتخارات و قهرمانيها در يك دهه گذشته نقش مستقيم داشت و مهمتر اينكه از محبوبيت زيادي ميان طرفداران برخوردار بود.

***

مجتبي جباري بعد از سالها حضور در ليگ ستارگان قطر از مدتها قبل دوباره به آبيهاي پايتخت لينك شده بود. بازيكني كه مصدوميتهاي متوالي، فصلي بد را براي او در الاهلي رقم زد تا جايي كه با پايان يافتن اين رقابتها باشگاه بلافاصله نام او را در فهرست مازاد و خروجي خود قرار داد در سالهاي پاياني فوتبالش آرزوي خود را بازگشت به استقلال و خداحافظي با پيراهن اين تيم دانست. در ابتدا شايعات زيادي پيرامون بازگشت جباري به گوش رسيد كه برخي منابع اعتقاد داشتند منصوريان تمايلي به در اختيار داشتن چنين بازيكن پابه سن گذاشته با احتمال مصدوميتهاي بيشتر ندارد اما مديران باشگاه كه قصد داشتند به هر شكلي شده در روزهاي منتهي به پايان ماه مبارك رمضان و ورود به ماه شوال عيدي خوبي به هواداران بدهند بار ديگر پروسه خريد مجتبي را در دستور كار قرار داده و در نهايت هم به خواسته خود رسيدند تا جايي كه مجتبي جباري را به عنوان عيدي باشگاه به هواداران قلمداد و معرفي كردند آن هم با قراردادي دو ساله!

***

مجتبي جباري تا چند ساعت قبل از بازگشت رسمي به استقلال سخت مورد توجه باشگاه نفت و سرمربي جديد اين تيم علي كريمي قرار داشت اما اين بازيكن كه از ابتدا هم تنها براي مذاكره با آبيها به تهران آمده بود پيرو پالسهاي مثبتي كه از چند روز قبل دريافت كرده بود مذاكرات پنهاني خود با سران باشگاه را پيگيري كرد و در نهايت ظهر روز پنجشنبه بعد از گفتوگويي كوتاه با عليرضا منصوريان راهي دفتر مديرعامل استقلال شد و قرارداد دو سالهاي را به امضا رساند تا باشگاه پرطرفدار پايتخت به هدف خود براي دادن عيدي به هواداران برسد. عيدياي كه از مليپوش جوان و سرحال امروز به مليپوش سابق و پا به سن گذاشته تغيير پيدا كرد آن هم با كلي شائبه و شايعه كه ميتواند به سوژهاي جذاب و جنجالي در روزهاي آتي در اردوي استقلال تبديل شود. برخي نزديكان به باشگاه استقلال با صراحت مدعي هستند عليرضا منصوريان تمايلي به اضافه شدن مجتبي جباري با شرايط فعلي به ليست نفراتش نداشت اما اصرارها و پادرميانيهاي صورت گرفته از جانب مديران باشگاه او را مجاب به عملي شدن اين اتفاق كرد.

***

بازگشت جباري اما در كنار تمام ابعاد تبليغاتي كه براي مديران باشگاه داشت براي كادر فني دردسرهايي دارد چون با اضافه شدن اين بازيكن فهرست بزرگسالان استقلال با مشكلات غيرمنتظرهاي روبهرو شد كه منصوريان و دستيارانش را به فكر فرو برد چون بايد حداقل يك تا دو بازيكن را از فهرست خارج كنند. مجتبي كه در دقيقه 6+90 به عنوان عيدي باشگاه به طرفداران معرفي شد تا «شاكي» جاي «ياغي» در فهرست خريدهاي رؤيايي و جنجالي استقلال را بگيرد بار ديگر پيراهن شماره «8» را برتن خواهد كرد آن هم با قراردادي دو ساله بدون تست پزشكي! اينكه قرارداد مالي اين بازيكن به چه شكل بسته شده هنوز ابهامات زيادي دارد به خصوص كه گفته ميشود به جباري پيشنهادي وسوسهكننده از سوي نفتيها ارائه شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی