۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهایی که شایعات پیرامون مهاجم ملی پوش و آقای گل پرسپولیس به اوج خود رسیده برخی رسانه های معتبر اروپا از انتقالی شوک آور برای فوتبال ایران در روزهای آتی خبر دادند.

طارمی جانشین انصاری فرد در المپیاکوس

به گزارش خبرورزشی، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش و کلیدی پرسپولیس که برای دو سال متوالی عنوان اقای گلی لیگ برتر ایران را به خود اختصاص داد تا با هنرنمایی این بازیکن پرسپولیس عنوان قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفته و در لیگ قهرمانان آسیا به جمع هشت تیم برتر قاره برسد حالا به عنوان جدید ترین گزینه برای ورود به فوتبال اروپا نامش بر سر زبان ها افتاده است.
درخشش طارمی توام با پرسپولیس در تیم ملی و مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه توجه چند باشگاه معتبر را به این بازیکن جلب کرد تا جایی که نام هایی همچون گلاسکورنجرز، بنفیکا، شاختاردونتسک و ... برای ترانسفر احتمالی این مهاجم مطرح شد اما هیچ کدام به تایید نرسید. باشگاه پرسپولیس که مدعی دریافت یک میلیون یورو برای صدور رضایتنامه این بازیکن شد با این درخواست عملا باعث عقب نشینی مشتریان طارمی شد اما با این حال هنوز هستند تیم هایی که خواهان جذب آقای گل لیگ برتر و آسیا شده اند.
سایت RedGoal یونان در گزارشی پیرامون توجه باشگاه های این کشور به خرید مهدی طارمی نوشت:« المپیاکوس قهرمان یونان چندان از عملکرد کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی خود رضایت ندارد از همین رو پروسه تعویض این بازیکن با مهدی طارمی هموطن او را روی میز قرار داده و در صدد این انتقال شوک آور برای فوتبال ایران است».
این سایت در ادامه گزارش خود به تلاش المپیاکوس برای جلب رضایت باشگاه پرسپولیس در راه صدور رضایتنامه طارمی اشاره و تصریح کرد:« یک میلیون یورو درخواست قهرمان ایران برای فروش بهترین گلزن خود است. رقمی که سران المپیا در تلاش هستند تا کاهش دهند و زمینه انتقال طارمی به تیم خود را فراهم کنند تا نگرانی از بابت خط حمله خود رد فصل پیش رو نداشته باشند. طارمی در حالی در صدر فهرست خریدهای المپیا قرار گرفته که باشگاه لاتزیو حاضر به کاهش قیمت جورجوویچ مهاجم صرب خود نشد از همین رو پیوستن ملی پوش ایرانی محتمل ترین اتفاق ممکن برای طرفداران یونانی خواهد بود».
این سایت در حالی از قرار گرفتن کریم انصاری فرد در فهرست مازاد قهرمان یونان خبر داد که این مهاجم در 20 بازی نیم فصل دوم یونان و یورولیگ تنها چهار بار برای المپیاکوس گلزنی کرده بود که آمار چندان خوبی محسوب نمی شود از همین رو باشگاه در صورتی که طارمی را جذب کند قرارداد انصاری فرد که تا سال 2020 اعتبار دارد را فسخ خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی