نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جیانی اینفانتیو رئیس فیفا می‌گوید تست استفاده از فناوری ویدئویی خوب بوده و احتمالاً در جام‌جهانی هم از این تکنولوژی استفاده می‌شود.

خبر خوب اینفانتینو برای موافقان دیدئوچک

به گزارش خبرورزشی، جیانی اینفانتینو در کنفرانس خبری امروزش (شنبه) در سنپترزبورگ روسیه در حاشیه مسابقات جام کنفدراسیونها 2017 گفت: هیچ مانعی بر سر راه استفاده از فناوری کمکداور ویدئویی (VAR) در مسابقات جام جهانی وجود ندارد که من بخواهم نگرانش باشم. تا به این لحظه استفاده از این فناوری موفقیتآمیز بوده است. ما در حال یادگیری و پیشرفت و در حال ادامه آزمایشهای لازم بر روی این فناوری هستیم.

دو کمک داور با استفاده از فناوری VAR، تصاویر صحنههای حساس و بحثبرانگیز بازی را در جریان بازی تماشا میکنند و به داور مسابقه در امر قضاوت صحیح یاری میرسانند و در صورت نیاز اشتباهات سهوی وی را به او گوشزد میکنند. فیفا میگوید با کمک این فناوری 6 تصمیم داوران در جریان بازیهای جام کنفدراسیونها 2017 که در سرنوشت بازیها تأثیرگذار بودهاند را تغییر داده است.

رئیس فیفا با اشاره به اینکه فناوری کمکدارو ویدئویی تا کنون در 74 بازی زیرنظر فیفا مورد آزمایش قرار گرفته، افزود: بدون کمکداور ویدئویی قطعاً ما تورنمنتی متفاوت در جام کنفدراسیونها میداشتیم، تورنمنتی که بدون این فناوری میتوانست کمی ناعادلانه بشود. با این وجود همچنان نیاز داریم که روی جزئیاتی از این فناوری کار کنیم از جمله روی ارتباط و سرعت تصمیمگیری.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی