۰
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عليرضا رحيمي از جمله مديراني است كه سرش درد مي‌كند براي شيرجه رفتن در عمق مشكلات. البته ايشان زماني كه در گوش راست سپاهان هم بازي مي‌كرد، براي تيمش در لحظات حساس مشكل‌گشا بود. حس عجيب وطن‌دوستي و خدمت به آنچه اعتقاد دارد، هميشه موفقيت‌هايي براي او در پي داشته است.

در زمان رياست تربيت بدني استان اصفهان چه دردسرها كه نكشيد و چه كلنجارهايي كه نرفت و عاقبت برايش مسير تعيين كردند و يواشكي او را فرستادند پشت ميلهها!

اما او با اعتقاد كار كرد و هر جا كه زورش نرسيد، خاك آنجا را بوسيد و خداحافظي كرد. در فدراسيون فوتبال، در فدراسيون هندبال و پستهاي ديگر هر زمان كه اهدافش را گم شده ديد، ادامه نداد و كنار نشست. در هندبال او موقعيت اميدواركنندهاي براي اهالي اين رشته به وجود آورد و ما را تا سطوح بالاي تيمهاي آسيايي فرستاد و نزديك قهرماني آسيا بوديم كه او را با فشارهاي زياد از فدراسيون فراري دادند. در باشگاه پرسپوليس هم پاي اعتقاد و خواستههاي خود ايستاد و زماني كه با مقاومت بيدليل رؤسا روبهرو شد، كليد را تحويل داد و بيرون آمد.

امروز دوباره هندبال ما از آن قلههاي بالاي آسيا به زير افتاده است. از رحيمي خواستهاند تا به نجات اين غريق آشنا برود. ريخت و پاش، بيبرنامگي، ولخرجي، نزول از بالاي جدول تيمهاي آسيايي و... براي او به امانت گذاشته شده است تا با اين بودجه اندك با آنها دست و پنجه نرم كند.

آقاي رحيمي، بايد وارد ميدان شوي، لباس رزم را بپوشي و هندبال را از اين وضعيت نجات دهي. اين رسم خدمت است، اين بنا را خودت معماري كردهاي و با آن آشنايي، هنوز ستونهاي محكمي دارد، چارچوب ثابت و استواري دارد، حركت كن و دل به دريا بزن و دوباره آسيا را با هندبال ايران آشنا كن. پشتوانه، پشتيبان و رأي اعضا را در پشت حركت خود داري. از همين كاپ كره جنوبي آغاز كن تا به هواي پاك قله بالاي قاره كهن برسي. دير نيست، دور نيست، دسترسي به مقام قهرماني آسيا، اما سخت است. استعدادهاي هندبال ما در حال شكوفايي است، به پيشواز آنها برويم.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی