۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برگشتن رونالدو به مادرید آرامش را به باشگاه رئال بازگردانده است.

بازگشت آرامش به برنابئو بعد از اولين تماس‌ها با كريس

به گزارش خبرورزشی، آرامش و اطمينان؛ اين حسي است كه در ساعتهاي اخير در دفاتر ورزشگاه سانتياگو برنابئو موج ميزند. البته اين احساس بعد از اولين پيغام ارسال شده توسط كريستيانو رونالدو براي مقامات باشگاه مادريدي در مورد آيندهاش و انتشار اخباري مبني بر تصميم او براي ترك اسپانيا و جدايي از رئالمادريد ايجاد شده است.

بعد از دريافت اين پيغام و اولين تماس با كريس، دوباره خوشبيني به رختكن باشگاه مادريدي بازگشته و اين در حالي است كه در 2 هفته اخير، جنجال و حاشيه و بحث در اين باشگاه بزرگ به اوج خود رسيده بود. كريس صبح روز پنجشنبه و بعد از ناكامي تيم ملي كشورش در رسيدن به بازي فينال جام كنفدراسيونها، از روسيه به مادريد بازگشت.

حالا سران باشگاه مادريدي بعد از دريافت پيغام كريس، روي او به عنوان يكي ديگر از مهرههاي تيمش حساب باز كردهاند و بر اين باورند او قصد ترك برنابئو را ندارد و ميداند سران باشگاه هر كار ممكن را انجام ميدهند تا به حل مشكلات و مسائل قضايي او بپردازند و پروندهاي كه در دادستاني اسپانيا در مورد مسائل مالياتي براي كريس باز شده را حل و فصل كنند.

بعد از برقراري اولين تماس، به زودي بايد منتظر ديدار كريس رونالدو با فلورنتينو پرس، رئيس باشگاه مادريدي در هفته آتي بود.

با باخت تيم ملي پرتغال مقابل شيلي در ضربات پنالتي، قرمزپوشان پرتغال نتوانستند به فينال جام كنفدراسيونها برسند و حالا كريس چند هفتهاي به تعطيلي خواهد رفت تا در كنار فرزندانش و خانواده به استراحت بپردازد.

آنچه مسلم است اين كه موج استرس و هيجاني كه در مورد جدايي احتمالي كريس از رئال و ترك اسپانيا ايجاد شده بود، حالا فروكش كرده. آتشفشان كريس خاموش شده و سران رئال بر اين باورند ستاره پرتغالي بعد از خشمگين شدنش كه منجر به زير سؤال بردن حضورش در تيم قهرمان اسپانيا بوده، حالا به آرامشي نسبي رسيده است. در طول اين 2 هفته، برخي تيمها براي جذب كريس درخواستهايي را ارائه دادند. نزديكان كريس از تمايل باشگاه پاريسنژرمن براي جذب او صحبت كردند ولي سران رئال ميدانند با توجه به ارتباط خوب موجود ميان 2 باشگاه، ناصر الخليفي، رئيس پي.اس.جي براي به خدمت گرفتن كريس قبل از هركس، با فلورنتينو پرس، رئيس رئال، تماس خواهد گرفت؛ اتفاقي كه تا به امروز رخ نداده.

چرا كريس در بازي با شيلي پنالتي نزد؟

تيم ملي پرتغال در شرايطي در جام كنفدراسيونها، در ضربات پنالتي مغلوب شيلي شد كه هر 3 پنالتي بازيكنان اين تيم توسط كلوديو براوو، مهار شد. اين در حالي بود كه كريس در جمع 3 پنالتيزن اول تيمش ديده نميشد و قرار بر اين بود او پنجمين پنالتي تيمش را بزند. همين ماجرا، انتقادات زيادي را از كريس به همراه داشته و خيليها معتقدند او بايد زودتر از اينها پشت ضربه پنالتي براي تيمش ميايستاد. البته تصميمگيري در اين رابطه تنها بر عهده كريس نبود و ترتيب پنالتيزنهاي تيم قبلاً مشخص شده بود و فرناندو سانتوس و اعضاي كادر فنياش پس از توافق با كريس نام او را به عنوان زننده پنجمين پنالتي تيم نوشته بودند اما اگر پرتغاليها ضربات پنالتي را آغاز ميكردند، مورد كاملاً برعكس اتفاق ميافتاد و كريس اولين پنالتي تيمش را ميزد اما اينطور نشد و كوارشما اولين زننده پنالتي براي پرتغاليها شد. نه او و نه موتينيو و نه ناني نتوانستند توپ را وارد دروازه براوو كنند تا كار پرتغال در ضربات پنالتي در همان 3 ضربه اول تمام شود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی