۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید منچسترسیتی هم به دردسر محرومیت از خرید بازیکن دچار شود.

احتمال جريمه سيتی در بازار نقل و انتقالات

به گزارش خبرورزشی، منچسترسيتي يا همين حالا بايد براي خريدن الكسيس سانچس اقدام كند يا هيچ وقت. اين تيم ممكن است به خاطر نحوه خريدن بحثبرانگيز «بنجامين گار» نوجوان بااستعداد از فعاليت در 2 موعد نقل و انتقالاتي محروم شود.

باشگاه آرژانتيني «ولزسارسفيلد» مدعي است منچسترسيتي وقتي اين بازيكن 16 ساله بوده با زير پا گذاشتن قوانين وي را خريده. دادگاه حكميت در ورزش بعد از آنكه اين پرونده توسط فيفا رد شد در حال رسيدگي به مسئله است. اگر سارسفيلد در اين پرونده پيروز شود سيتي ممكن است اجازه خريد بازيكنان در ژانويه آينده و تابستان آتي را از دست بدهد.

اين مسئله تأثير زيادي روي اميدواري گوارديولا به همكاري دوباره با سانچس، ستاره بارسلونا، ميگذارد. قرارداد اين شيليايي 28 ساله با آرسنال تابستان بعد به پايان ميرسد و اگر توپچيها فكري به حالش نكنند ممكن است به عنوان بازيكن آزاد تيمش را ترك كند اما اگر قوانين نقل و انتقالات به ضرر اين بازيكن تمام شود ممكن است همه راههاي خروجش از آرسنال مسدود شود.

ولزسارسفيلد گفته منچسترسيتي زماني كه گار تنها 15 سال داشته براي خريدن او وارد عمل شده اما طبق قانون، جابهجاييها از 18 سالگي بازيكنان بايد انجام شود. برناردو برتلوني، مدير باشگاه آرژانتيني، ميگويد: «سيتي معتقد است استثنا در قوانين فيفا هم هست كه مربوط به زماني ميشود بازيكن پاسپورت اروپايي دارد اما قانون فيفا چنين چيزي را نميگويد كه بازيكن فقط قادر است در بين باشگاههاي اروپايي جابهجا شود.» بارسلونا، رئالمادريد و اتلتيكومادريد در سالهاي اخير با محروميت از خريد و فروش بازيكن مجازات شدهاند.

برناردو سيلوا و ادرسون از موناكو و بنفيكا خريداري شدهاند اما سانچس همچنان جديترين گزينه خريد آنها محسوب ميشود و پيشبيني ميشود گوارديولا 4، 5 بازيكن را به خدمت بگيرد. او مطمئن است ميتواند بنجامين مندي را از موناكو بخرد. اين مدافع چپ 22 ساله به موناكو گفته قصد دارد پيشنهاد 40 ميليوني سيتي را به رغم آنكه ليورپول هم خواهان او است، بپذيرد. گوارديولا اميدوار است مندي هنوز هم به آنها علاقهمند باشد و خودش را به تور پيشفصل آمريكا برساند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی