نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخورد پرحاشیه 2 اتومبیلران فرمول یک باعث جریمه راننده آلمانی نمی‌شود.

فتل جريمه نمی‌شود

به گزارش خبرورزشی، سباستين فتل كه در رقابتهاي فرمول يك گرندپري آذربايجان با تصادف عمدي با لوئيز هميلتون، فرمول يك را در بهت و حيرت فرو برده با جريمه مضاعفي از سوي اتحاديه اتومبيلراني FIA روبهرو نخواهد شد. به اين ترتيب در آستانه گرندپري اتريش او برتري 14 امتيازياش را در جدول ردهبندي حفظ ميكند و با كاهش امتيازات مواجه نخواهد شد. FIA طي بيانيهاي اعلام كرد فتل مسئوليت كامل اشتباهش را بر عهده گرفته و از مقامات و خانواده فرمول يك معذرتخواهي كرده است. به همين خاطر ژان تود، رئيس اين اتحاديه، به اين نتيجه رسيده بهتر است پرونده اين ماجرا هرچه سريعتر بسته شود.

فتل اعلام كرده بعد از عقب افتادن از هميلتون واكنش خوبي نشان نداده: «اصلاً قصدم اين نبود لوئيز را در خطر بيندازم اما درك ميكنم موقعيتي كه من ايجاد كردم خطرناك بود. براي همين از FIA معذرت ميخواهم. هر تصميمي در اين باره بگيرند، ميپذيرم. من عاشق اين ورزشم و ميخواهم به گونهاي در آن شركت كنم كه الگوي نسلهاي آينده باشم.» اما FIA به او هشدار داده تكرار چنين رفتارهايي در آينده باعث ميشود با او برخورد شديدي صورت بگيرد. از طرفي او بعد از اين ماجرا بايد در تعدادي فعاليت آموزشي در زمينه فرمول يك شركت كند.

فتل در گرندپري باكو مسابقه را با 10 ثانيه تأخير به عنوان جريمه شروع كرد و 3 امتياز هم از او كسر شد چون با ماشين هميلتون عمداً برخورد كرد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی