۰
چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه امیر حسین پیروانی در ماه های اخیر به دلیل عدم حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی جوانان و امید گلایه های زیادی را طرح کرده است اما فدارسیون فوتبال بیشتر حامی باشگاه ها بوده است و این بار هم مهدی تاج – رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه با رادیو ورزش به نوعی از باشگاه ها دفاع کرده است.

حمایت دوباره تاج از باشگاه ها در برابر تیم ملی امید!

به گزارش خبر ورزشی، مهدی تاج در این باره می گوید:« به هر حال باشگاهها حقوقی دارند و تیم ملی هم حقوق خاص خود را دارد. باشگاهها میتوانند بگویند چون فیفا دی نیست به تیم ملی بازیکن نمیدهیم و حرف درستی هم هست اما به هر حال فدراسیون فوتبال همانطور که مسئول تیمهای ملی است مسئول باشگاهها هم هست. چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که انتظار صعود 40 ساله تیم ملی امید به المپیک که مطالبه عمومی است، عملی شود. ما در سایر تیمهای ملی موفق بودیم و تیم امید هم به المپیک برود. تیم ملی امید همان تیم ملی جوانان است که با تقویت به عنوان تیم ملی امید انتخاب شده و ما میتوانیم از این بازیکنان 2 سال دیگر استفاده کنیم. ما از باشگاهها درخواست همکاری کردیم و هیچ باشگاهی نیست که با ما همکاری نکند. حتی با علی اکبر طاهری هم جلسه داشتیم و قرار شد همه بازیکنان در اردو حاضر شوند.
افتخاری مدیرعامل استقلال به ما نامهای نوشت و به ما اعلام کرد زمانی نامه ما به دست آنها رسید که استقلال در ایران نبود. اما اگر لازم باشد بازیکنانمان را به ایران برمیگردانیم. این موضوع باعث شد تا به ساکت اعلام کنیم اگر ضروری است بازیکنان برگردند اما اگر میشود همکاری صورت بگیرد چرا که تیمها هم در تمرینات بدنسازی هستند و همان کاری را میخواهند انجام دهند که تیم امید انجام میدهد. اسم این مسئله عدم همکاری نیست که بگوییم همکاری نمیکنند چون اگر بحث همکاری نکردن باشد، طبق ماده 22 و 33 آئیننامه انضباطی میتوانیم باشگاهها را محروم کنیم اما واقعا فضای کار اینطور نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی