۰
چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در شگفتیم. البته نه از همه که فقط بعضی ها حرف هایی می زنند که با عقل جور در نمی آید.مثلا برخی می گویند وقتی دل مهدی طارمی با پرسپولیس چرا باشگاه رضایت نامه او را نمی دهد و با این بازیکن توافق نمی کند؟

مشتی باش و به طارمی رضایت نامه بده!

به گزارش خبر ورزشی،عجیب است. نمی دانیم از کی تا به حال فوتبال حرفه ای و یک قرارداد قانونی دل به خواهی است که هر کسی عشقش کشید با یک باشگاه قرارداد ببندد و هر گاه دوست نداشت و هوای رفتن کرد بگوید بگذارید بروم!
در کدام قاموس و کدام قانون فوتبال جهان چنین چیزی را مرقوم کرده اند؟ مهدی طارمی می خواهد برود؟ خیلی خب ملالی نیست. او نه به لیگ یونان که همین امروز به بایرن مونیخ برود. هی چقدر هم می گیرد نوش جانش اما باید با باشگاه توافق کند. 
مهدی طارمی با پرسپولیس قرارداد 2 ساله دارد. خودش این قرارداد را امضا کرده و حالا باید پای آن بایستد. قراردادهای حرفه ای این طور نیستند که بازیکنان هر کاری دلشان خواست انجام بدهند.
پیشکسوتان هم کمی قواعد و قوانین فوتبال حرفه ای را مطالعه کنند و همین جوری نگویند باشگاه بگذارد فلانی برود. فوتبال حرفه ای دل به خواهی نیست. دوران مدیرتی هیاتیتمام شده دوستان. 
با لوطی منشی و مشتی گری که نمی شود رضایت نامه یک بازیکن را صادر کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی