۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خامس رودریگس اولین بازیکنی نیست که پس از جدایی از رئال‌مادرید در زندگی شخصی هم دچار تغییر می‌شود.

ترک رئال مساوی با طلاق!

به گزارش خبرورزشی، يك ضربالمثل اسپانيايي ميگويد: «وقتي گرسنگي از دري وارد ميشود، عشق از پنجره بيرون ميرود.» اما مروري بر زندگي شخصي بازيكنان رئالمادريد، باعث ايجاد تغييراتي در اين مثل شده است: «وقتي بازيكني از رئال ميرود، عشق از زندگياش پر ميكشد.»

خامس رودريگس نمونه اخير اين مثل است. چند روز پيش و اندكي بعد از انتقال او به بايرنمونيخ بود كه خبر جدايي خامس از همسرش دانيلا اوسپينا تبديل به سوژهاي داغ شد. اين در حالي بود كه در طول سالهاي اخير از خامس و دانيلا به عنوان زوجي رؤيايي در دنياي فوتبال ياد ميشد اما نقل مكان خامس به آلمان، باعث شد تا همسرش تصميم به ترك اين زندگي مشترك بگيرد. آنها در بيانيهاي مشترك اعلام كردند با توافقي دوطرفه از هم جدا شدند اما خبرنگاران معتقدند كسي كه رئالمادريد را ترك كند، با زلزلهاي در خانهاش روبهرو ميشود.

اين داستاني است كه در زندگي شخصي چيچاريتو نيز رخ داد. داستان عشق مهاجم مكزيكي و لوسيا ويالون، خبرنگار ورزشي اسپانيايي، داستاني مثالزدني بود. اين دو در باشگاه برنابئو با هم آشنا شدند ولي پايان رابطهشان شبيه يك كابوس بود؛ به ويژه براي لوسيا. با تصميم چيچاريتو براي ترك رئال، مشكلات در زندگي آنها آغاز شد.

آيا فلورنتينو پرس و باشگاه مادريدي، ويژگياي جادويي در حفظ بنيان خانواده دارند؟

داستان رافائل فان درفارت و همسرش سيلوي نيز همينطور بود. يك زندگي رمانتيك كه كمتر كسي فكرش را ميكرد رابطه آنها به جدايي منجر شود. او به عنوان يكي از سرشناسترين همسران فوتباليستهاي رئال در برنابئو حضور مييافت ولي كمتر كسي فكرش را ميكرد به بدترين شكل ممكن زندگي مشتركش با فان درفارت به پايان برسد؛ خيانت بازيكن هلندي به همسرش و ارتباط با صميميترين دوست سيلوي، باعث شد تا داستان زندگي آنها پايان تلخي داشته باشد.

طبق گزارش راديو كاراكول، اوسپينا هرگونه احتمال آشتي كردن با خامس را رد كرده. او اين روزها تمركزش را بر روي طراحي لباسهايي قرار داده كه با نام او به بازار عرضه ميشوند و در اين ميان، گمانهزنيها حكايت از حضور شخص سومي در رابطه آنها ميدهد؛ هلگا لوكاتي روس كه دليل اصلي جدايي اين زوج شده.

در اين ميان بايد از كساني نام برد كه در رئال ماندهاند و زندگي مشترك خودشان را دنبال ميكنند: سرخيو راموس و همسرش پيلار روبيو كه دو فرزند كوچك دارند. البته يكي از موارد استثنايي كه ترك رئال، باعث گسيختن بنيان خانوادهاش نشده، ايكر كاسياس است كه با همسرش سارا كاربونرو اين روزها در پورتوي پرتغال زندگي ميكنند.

حالا بايد اميدوار بود اين قانون نانوشته، گريبانگير زندگي آلوارو موراتا كه به تازگي با اليس كامپلوي ايتاليايي ازدواج كرده، نشود. اين زوج جوان، هنگام حضور موراتا در يوونتوس با هم آشنا شدند و چند ماه پيش در ونيز جشن عروسيشان را برگزار كردند. پس از آن بود كه موراتا رئال را ترك كرد و به چلسي پيوست و بايد اميدوار بود شعله عشق در زندگي موراتا و همسرش خاموش نشود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی